Dålig uppdatering

Det har varit väldigt dålig uppdatering från min sida just nu. Men känner verkligen inget sug till att blogga längre, har inte riktigt orken att sätta mig ner och skriva en massa strunt.
Dagarna går åt till att vara trött och leka med Julia, om kvällarna spelar jag mest :) Det har blivit mitt nya sug nu, mkt roligt. Självklart roligast när man spelar med någon som gör det roligt också ;D
På onsdag blir iaf Julia hela 10 månader och jag förstår fortfarande inte vart tiden tar vägen, det går för fort nu. Snart är hon 1år helt otroligt. Får se om hon går tills dess :) då får jag det ännu jobbigare med min lilla busunge ;D
Hon börjar lära sig så mycket nu och det är väldigt kul att se, tänk att på 10 månader från att ligga och bara vara helt beroende av någon så lär man sig att, sitta, krypa, ställa sig upp och börja gå mot saker. Äta riktigt mat, dricka själv osv. Man kan ju inte annat än bli helt jättestolt över henne heller :)
Dock så längtar jag verkligen tills hon börjar sova hela nätter, "sova som barn brukar" eller vad man skall säga, somna runt sju tiden och sova fram till sju på morgon tänk vad underbart det hade varit.

Mitt nästa och största projekt nu är iallafall att få mig ett jobb, det skulle ju inte vara helt fel. Börjar faktiskt bli riktigt trött på att gå hemma nu och det skulle ju verkligen inte skada för ekonomin heller som verkligen är i botten just nu. Fasen alltså, någon som har tips så var inte rädd för att ge mig ;)

Nee man kanske skulle ge upp den här dagen och hoppa till sängs. Får se vad morgondagen har att komma med.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men precis mkt som man läser när man är gravid är faktiskt myt. Och precis självklart tvättar man händerna och man äter den inte direkt. Och min BM och har med sagt att det är en myt så jag litar på henne jag med :)

hoppas det är bra med er. Kram

2011-02-15 @ 09:24:19
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Emma

Javisst är den söt :) Kommer bli superfin på sedan på sessan:)

2011-02-27 @ 09:23:34
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0