Zumba, eller inte Zumba? Körkort eller inte körkort?

Jag har verkligen beslutsångest när det gäller typ allt. Funderar hårt på att börja dansa igen, tyvärr kostar det ju en hel del. Är väldigt sugen på Zumba denna gång, kanske bra? kanske inte?
Har även börjar få tillbaka motivationen för att skaffa körkort också, blir ju betydligt lättare för mig och Julia att ta oss till olika platser då. Istället för att passa bussar eller cykla.
Hmm ja jag har mycket att tänka på, sen vare ju det här med jobb också. Har tider jag får jobba fram till sista september. Men sen då? hur mycket kommer jag få jobba, osv? paniken börjar samla sig som en klump i magen på mig just nu.
Men fram tills dess har vi det bra iallafall så får ta dagen som den kommer helt enkelt.
Julias inskolning har flyttats fram till den 12e september också. Jag är ganska nervös över det faktiskt min lilla söta tjej ska börja på dagis men det kommer gå bra. Hon är mer än redo att ta klivet ut i vida värden eller vad man nu ska kalla det.
Dagens roligaste va iallafall när vi va inne på pizzerian; Julia står och klämer (bajsar) så kollar hon med förvånad min och säger oooooojh haha så roligt de såg ut synd att man inte har en kamera i närheten sånna tillfällen så man kan filma henne. Hon är så rolig nu när det börjar bubbla ut mer och mer ord.
Nu hörde jag sängen ropa mitt namn så lika bra att lyda. Ska jobba heela långa helgen fredag-tisdag 15-20 förutom lördag då äre 15-21 som gäller härligt härligt.

Hade bäst!




Kommentarer
Postat av: EMMA

Ja vi ska köpa en vagga här har bestämt mig för det nu :)

2012-02-15 @ 19:34:57
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0