Leklandet

God kväll.

Idag på förmiddagen slappade jag och Julia som bara den, hade tänkt tvätt men fanns ingen tid som passade så får ta det en annan dag. Rensade lite från Jullsan kläder så nu rök allt i 68, tänk att hon har blivit så stor :P
På eftermiddagen åkte vi iväg till Jungel City med Micke, Tessan och Wilma. Julia hade såå roligt, hon skrattade för sig själv rätt mycket, sötunge :) Det  var ju första gången vi var där nu sen hon började gå, så det kvar mycket mer möjligheter för henne. Så roligt att se. Vi klättrade även omkring en varsin gång med henne i klätterställningen/labyrinten eller vad man skall kalla det och hon tyckte att de va super kul, speciellt att åka ner för den stora kanan :)

Annars har det väll inte hänt speciellt mycket senaste tiden, men vi börjar iallafall gå mot våran vilket är underbart.
På onsdag kommer min mor hem från Thailand, så då ska vi dit och hälsa på får se om vi hinner med något besök på onsdag annars så ska vi ju vara där hela dagen på torsdag, eventuellt på fredag också vi får se, men om mamma får sin vilja igenom så blir det så iallafall.

Nu ska jag snart göra iordning lite kvällsfika, sen bädda ner mig i soffan och kolla på Big Brother :P

Full fart :)



Bjuder på ett foto där jag är med också då ;P



Julia försökte hoppa också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0