Trött, less och allmänt tom.

Jaha så var vi inne i en ny vecka igen, dags för nya tag. Men vet ni att all negativ energi jag har runt mig nu bara drar orken ur mig. Det känns nästan som att någon har sugit ur min själv och allt som finns där inne i mig.
Vet inte riktigt varför jag känner såhär men kan det ha något med valet att göra kanske? det blev ju inte alls som man tänkt sig, och jag orkar faktiskt inte lägga mer energi på det. Jag har Julia och tur är väll det hon ger mig ny energi och dagligt skratt. Och hur det än är idag så kommer våra barn att kunna påvärka så småning om så för er som är missnöjda och har barn som "förstår" lite mer börja redan nu att berätta för dem lite  hur det är vad politik är, vad det olika står för. Låt dem vara med, men kom ihåg att låt de även välja själva hur det tycker. :)
Jag hoppas allt detta lägger sig snart, jag vill ha tillbaka mitt liv jaa så känns det just nu, jag verkligen ogillar att hamna i kläm där i mitten och för just det känns det som att jag inte ens vill rösta nästa gång det är val. Men vi får se det är ju långt kvar dit men 4 år går fort.
Meen till något helt annat, idag har varit en rätt lugn dag, jag och julia klev upp runt halv tio eller nått sådant, sen gick vi och sov en halvtimme till efter ett tag, efter det åt julia gröt sen gjorde vi oss iordning och trava iväg till affären. När vi kom hem så var det dags att sova lite till mkt skönt.På kvällningen var det dags för träning, det var jag, min kära kusin Anna och kära faster Annelie som var iväg. Vi trode att det var ett vanligt bas pass vi skulle på men ack så fel när vi kom dit så visade det sig att det var bas/puls pass haha.. ojoj men det var riktigt roligt. Nu ser jag fram emot onsdag då yoga står på schemat.
Och packa å städa måste jag ju göra herregud :O jag längtar verkligen tills vi har flyttat och allt är klart för jag börjar få slut på energi känns det som :P kan man inte bara knäppa med fingrarna så är allt klart och på plats? :) det skulle ju vara helt jäkla underbart.
Nee nu ger jag mig för nu och säger hej!

Bjuder på denna sötnos som softade i soffan efter vällingen innan det var dags för sängen





Kommentarer
Postat av: Pernilla

En liten sak ska självklart stå själ inte själv :P / Picki

2010-09-21 @ 00:13:15
URL: http://pickibo.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

sötaste lilla tjejen (:

2010-09-22 @ 00:49:52
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0