Tisdag

Då var det tisdag igen då, och jag är hur seg som helst idag måste jag säga. Julia sov iof som vanligt till ca kvart i 12 jag måste ju ha det rätt skönt med en liten bebis som sover länge. Men faktiskt skulle jag nog vilja att vi vaknade runt 8-9 tiden ist hela dagen försvinner när man sover så länge allt blir liksom fel på nått vis. Sen så kan man ju inte göra något på morgonen tex gå iväg till öppna förskolan, det är ju om jag väcker Julia men hon blir så sur om man gör det så de är lika bra att låta henne sova. Det blir väll ordning och reda på det där så småningom också.
Idag händer nog inte mkt annat kanske ska packa lite till börjar faktiskt känna mig taggad på det och få det färdigpackat nu för nu vill jag verkligen flytta!
Tror det är dax att byta blöja nu så skriver kanske mer ikväll

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Elin [Mamma till Theo och ängeln Meja]

Hehe ja det har vi gjort :) Tyson behövde sällskap och nu när han kom tillbaka till oss efter att han skulle få flytta så bestämde vi att vi skulle skaffa en till så han får de sällskap han behöver och man märker hur mycket bättre han mår nu när Selma är här :D

2010-09-14 @ 15:48:52
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0