Kväller

God kväll.

Nu har jag tid att blogga lite igen, har hunnit äta och nattat Julia med.

Om dagen då, vi åkte till öppnis med kusin Anna, när vi kom dit mötte vi upp Sofie och hennes Isabelle. Julia var väll lite skeptisk till att börja med blev lite små grinig och ville sitta i mitt knä, men efter en stund så mjuknade hon upp och tyckte nog att det var lite små roligt iallafall :) Ska nog gå dit fler gånger faktiskt så att Julia blir lite van att se andra och träffa andra barn :)
Efter det var slut åkte vi en sväng förbi Erikshjälpen köpte inget dock bara kikade, sen hem så Julia fick sova hon var skapligt trött.
Och så sen då, jo då blev det ju Yoga med Tessan, och fasen alltså vad underbart skönt det var, jag kommer göra det till ett veckopass tror jag. Ni skulle bara veta vad jag njöt av att ligga där på mattan på golvet i mörkret med den lugnande musiken jag säger då det.
När jag kom hem igen så blev det som vanligt full rulle, ge Julia gröt sen iväg å handla, slänga på Julia pyjamas, gosa och busa lite, ge välling och sen i säng med henne. Då var det dags att fylla på våra egna magar och här är jag nu. Ska ta och dricka en kopp kaffe så här in på natten, tur att det inte ger pigghets effekten på mig :P
Men innan det ska jag bildbomba er lite från dagen, Enjoy :)

En lite skeptisk Julia, börjar småleka lite


Hälsar på kompisen Isabelle



Dom lekte lite med samma leksak, söta dom är :)


Kan ju sitta själv och leka också



Så söt var Julia på väg hem från Öf



Redo för en kvällpromenad till affären



Kvällsbusar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0