Helt otroligt

Ja så är det, Julia somnade redan halv åtta, vaknade för en stund sen och fick välling och helt otroligt så tror jag hon somnade om också. Ska hon sova för natten redan :O är jag i himlen kan någon nypa mig? Kan säga att på 6 månader har hon aldrig somnat för natten kl halv 8 jag är i chok, men bara för att jag nu skriver det här så kommer hon väll vakna när ja ska in å sova för att vilja leka halva natten sen :P men om det nu blir så får det väll vara på det viset då.
Idag har vi iallafall varit på babysim och det är så roligt, Julia verkligen älskar att bada :) hon är så duktig min lillatjej :)  Julias farmor vad med oss idag och det var väldigt trevligt. När vi kom hem fick hon middag åt åter igen näst intill en halvburk mat, hon fick även smaka på min macka men jag fick inte tillbaka den så tror hon tyckte att det var lite gott och kanske lite rolig att pyssla med.
Imorgon ska vi på babysim igen det är vår vanliga tid, egentligen simmar vi ju inte på lördagar men då det var inställt förra söndagen så var det idag istället :) Så imon kanske min mamma, Julias mormor följer med vi får väll se. Sen hem å fixa å dona lite, Julias farmor kommer på besök tror jag och även en kompis ska komma på kaffe, sen ska jag ju iväg på Ki Balans också, efter det kanske hem till Micke och Tessan för valvaka vi får se om allt hinns med annars kanske det blir valvaka å så hemma aah hur ska man hinna? Just det jag kanske ska följa med mamma å kolla på en lägenhet däremellan också. Och hinna gå och rösta ska jag göra, men vad ska man rösta på? inte alliansen iallafall. Jag är inte speciellt insatt måste jag ju säga men jag är inte nöjd med Moderaterna, jag gillar inte att dom ska ändra så mycket på allt. Låt mitt svergie vara som svergie ska vara, vill jag ha som Usa flyttar jag väll dit då.
På måndag ska jag nog också följa med mamma å kolla på en lägenhet sen ska vi nog ner på stan en sväng och kolla present till Othilia som fyller hela 2år på fredag :)
Resten av veckan har jag inte planerat så mycket det blir nog mest packa och städa isåfall att vi får flytta nästa helg ni får hålla en tumme på att vi får det :) Jo jag tänkte faktiskt gå och söka jobb med, kanske ska kolla nått på ams också. Vill ju ut i arbetslivet nu och Tommy vill vara hemma med Julia så det skulle ju passa jättebra om jag fick någon sysselsättning faktiskt :)

Ne nu ska jag njuta lite av att få vara ensam


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

så mysigt med babysim (:

2010-09-20 @ 14:24:58
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0