God Kväll

Har varit hemma hos systeryster och Othilia idag, har varit väldigt trevligt.
Julia vaknade i skaplig tid idag redan vid halv tio, lite små chokad blev jag ju eftersom jag har blivit van med att hon sover till typ kvart i 12 men det var ändå skönt, vi tog en nap på ca två timmar vid 12 tror jag den va. Sen var vi iväg till affären och gick hem till Lena vid tre tiden. Fick äta med dom idag också mycket trevligt, gav även Julia mat där och kan ni tänka er hon åt typ en halv burk :O helt otroligt. Efter det blev det mera bus, Julia har haft såå roligt idag :) Nu sover hon nog sött för det är då tyst i sovrummet. Jag ska väll fortsätta försöka få liv i Tommy, lite svårt eftersom jag inte vet när han somnade han var ju vaken när jag gick iväg.
Imorgon vet jag inte alls vad vi ska göra, får se.
Orkar faktiskt inte skriva mycket mera nu är för trött så blir inga bilder idag heller, men lägger in bilder imorgon istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0