Fredag

Så var det fredag igen då och nästan en helvecka har gått igen, Julia har iaf varit lite gladare den här veckan. Tror faktiskt att hon haft en liten utvecklingsperiod nu.
Idag har jag hunnit med att städa lite damsugit  och så, lite kvar dock men det tar jag lite senare. Micke och Tessan kommer idag för att gratta Tommy lite i förskott han fyller ju på söndag men de hade fullt upp ihelgen, ska bli trevligt med lite besök :)

Julia sov förövrigt till typ kvart i 12 idag, skulle egentligen ha varit iväg å träffat tessan för att gå in till komvux men det blev inte så då. Nu sussar hon igen, kan inte förstå att hon sover så länge på morron. Dock kan ju jag tycka att det är lite skönt samtidigt med en morgontrött tjej, eftersom att jag gillar att sova på morron också. :)
Igår var jag iväg och tränade ett medelpass på fjärran, var så duktig att jag tog en promenad både dit och hem mkt härligt, Tommy hade inte haft lika roligt dock för Julle hade gråtit typ 2h i sträck och inget hjälpte min lilla mammagris <3

Det blir ett lite oorganiserat inlägg med det får bli så idag, vet inte riktigt vad jag ska dela med mig av men kände att jag ville skriva något iallafall. Ska försöka hitta nå bra bilder till bloggen också för jag har bett Sofi att göra en bloggdesing till mig så den blir lite mer personlig :) Hon är snäll hon, jag har varken tid eller lust till att sätta mig med det, och kan säga att kunskapen som jag hade när ja gick  i skolan har börjat försvinna också så det är tur att hon kan :)

Nu börjar hösten sagta men säkert komma runt hörnet också and I love it ! Jag gillar hösten faktiskt alla fina färger, den friska luften och självklart mörkret på kvällen så man kan tända ljus och krypa upp i soffan å bara mysa underbart är det. Tänk att snart är de inte långt kvar till Jul heller,  de gjorde reklam för Julbord på tvn igår herregud det är ju ändå bara september, men det går ju rätt fort ändå.

Ne nu ska jag göra lite annat medans donnan sover !
Delar med mig av bilder en annan gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0