Fredag

Tänk att nästan en hel vecka till har paserat oss. Idag har jag hunnit med rätt så mycket ändå, Julia vaknade runt tio tiden tror jag så behövde inte kliva upp sådär super tidigt som jag trode igår vilket var tur annars hade jag varit bra trött. Men iallafall till dagen, har packat två lådor till i köket, plockat lite, dammsugit, matat Julia, varit och tränat (underbart), handlat till både oss och mamma, var hem till mamma åt sibylla som hon bjöd på så vi passade på att äta där så fick mamma och Julia mysa lite också. Sen hem gav Julia välling och nu sover hon.
Jag tänkte hoppa in i duschen en snabbis sen kanske om jag hittar nå bra kolla på en film å mysa annars sitter jag bara här och myser.
Tommy har somnat på soffan  så skulle väcka honom också. Så skönt att det bara är jag vaken och kunna sitta å slappa helt för mig själv det är så lugnt och skönt :) De stunder som man måste ta vara på nuförtiden men som var en självklarhet för bara snart 7 månader sen. Men jag älskar mitt liv som mamma till min underbara Julia, kan ni förstå att man kan älska någon så otroligt mycket från första stund <3
Det är konstigt hur man ändrar sig när man fått barn, hur man prioriterar på ett helt annat sätt och vilka stunder som man njuter av på ett annat sätt. Det kanske blev en konstig mening men ni förstår nog hur jag menar?
Jag kan njuta nu av att det bara är jag vaken, att det är helt tyst runt mig och jag kan göra nästan vad jag vill bara sitta å glo in i väggen tex. och tänka på allt möjligt skönt. Men sen blir det tråkigt efter ett tag och man nästan längtar ihjäl sig efter Julia och vill nästan gå å peta på henne för att hon ska vakna men man gör det aldrig :)
Ja som sagt det blev kanske lite konstigt och fummligt skrivet men för mig gör det ingenting för jag antar att ni förstår mig iallafall.
Tänkte dela med mig av någon bild också som jag lovade igår så gör det nu innan duschen kallar. Förresten visst har vi väll konstigt väder idag? Ena sekunden regnar det andra inte och så har det varit hela dagen, skumt. Aja nu bilder (Blir dock bara tre vi pratade så mycket så jag glömde fota) sen dusch. Hejsan hoppsan and Enjoy

En gladfis hos moster och kusin



Sötaste Othilia
'

Påväg hem, sådär på kvällningen

Kommentarer
Postat av: Lina

othilia, vilket fint namn! :D aldrig hört förr!

2011-02-15 @ 09:39:18
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0