Flytthelg

Hejsan.
Jaha då har vi flyttat då började riktigt igår så då flyttade vi över de flesta sakerna med hjälp av Micke och Tessan. Tommys mamma och syster Sofi var barnvakt åt Julia och Wilma väldigt tacksam för hjälpen vi har fått :)
Dagen idag började med att Tommy kom in och pickade på mig och sa att det fanns kaffe om jag ville ha, men jag låg kvar en liten stund till för det var så skönt. Sen vaknade Julia då klev jag upp och drack lite kaffe, vi gjorde oss iordning i lugn och ro och for iväg och hämtade släpet och började packa på saker dock så tyckte inte Julia att det var roligt alls så Tommys mamma kom hit en sväng så vi kunde packa på saker och åka iväg till återvinningen och sedan tillbaka till lägenheten och packade på mer saker på släpet då alltså och körde hem hit till vår nya bostad :) Så vi fick lite gjort idag också. Sen kom syster Lena förbi och Othilia en snabbis för att se vart vi bor och hur, sen när dom gick åkte vi iväg med släpet igen sen hem en snabbis och sedan vidare hem till Tommys mor som fyller år idag så Grattis igen till dig Ulla :) Vi blev även bjudna på mat där och ååå så gottit det var och skönt att slippa stå i den här rörar och laga nått. Sen var det bara hem fixa välling och lägga Julia, jag har diskat och plockat upp lite i köket. Imorgon ska vi tömma det sista som är kvar för den som ska in i våran  vill gärna in imorgon och han sa att vi inte behöver städa för han vill så gärna in nu. Så jag ska ta med mig Julia dit imorgon medans Tommy sover och börja får se hur det går att göra det ensam med henne förhoppningsvis funkar det rätt bra för det blir ju lite stressigt iallafall men vill så gärna ha klart det där nu så man kan koncentrera sig på att få iordning här hemma nu. Sen ihelgen åker jag och Julia med mamma till rättvik, där även Lena, Tobbe och Othilia kommer att vara så vi ska vara borta heela långa helgen. Gud jag saknar nästan Tommy redan :P Men blir roligt att komma iväg och skönt att komma ifrån stöket ett tag också. Tommy tycker nog att det ska bli skönt att få vara själv med så det blir nog bra. Blir ju bara 2 nätter så. Sen är vi hemma igen.
Har inte tagit några bilder men ska göra det så ni får se hur det ser ut här men just nu är det total kaos kan jag lova haha :)

Nu ska jag snart börja väcka upp Tommy igen för stackarn ska ju jobba inatt, sen är det nog dags för mig att sussa snart så jag orkar med en fullspäckad dag imorgon också:)
Jag skriver igen sen när tiden tillåter :)
Tills dess får ni hadet så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0