Bättre idag?

Godkväll.

Jo jag tror nog att jag känner mig bättre idag faktiskt :) Julia vaknade tidigt idag, men vi gick och sov igen efter nån timme så de va skönt.
När mamma slutade jobbet kom hon och hämtade oss så åkte vi  ner till stan för att handla present till Othilia som fyller på fredag, men det har jag väll förmodligen berättat typ hundra gånger redan men men.
Mamma köpte även nya kläder till Julia, tack mamma :) Imorgon blir det nog bara att va hemma förmodligen packa å så om donnan ger tillåtelse vill säga, sen på kvällen är det Yoga på schemat :D

Skriver nog inte mer än så idag men här kommer iaf en bild på Julias nya kläder, just det gjorde hand och fotavtryck på henne idag också sött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0