26 år VS 6 månader

Godkväll igen!

Dessa sena nätter jag kan verkligen inte bryta detta mönster. Men vad gör väll det ? :)
Idag fyllde Tommy 26 år, och lilla Julle blev hela 6månader helt otroligt. Har inte gjort så mkt idag faktiskt mest slappat. Babysimmet blev inställt idag pga sjukdom, skönt jag hade ju inte tänkt gå iallafall eftersom Julia har varit så trött av sig nu när hon är så snorig.
Har packat lite till iallafall så det är ju alltid skönt, Tommys mamma å hennes kille kom förbi på kaffe för att gratta även Tommys syster Sofi :) Trevligt med besök. Nu sover donnan och kan ni tänka er hon fick somna helt själv :O Jag tycker det är så otroligt svårt att låta henne ligga och gråta inne i sovrummet huwa. Men nu sover hon iallafall eller ja det är ju iallafall tyst där inne  så antar att hon sover om hon inte ligger och hittar på en massa bus :)
Tänkte inte skriva speciellt mycket idag faktiskt utan bjuder på lite bilder istället hoppas det smakar.

Så fin blev tatueringen som jag gjorde blev riktigt nöjd.



Kommer hon att bli en datanörd tro ;)



Kvällsbus med mamma, igår kväll.



Det tar sig



Kul att få va med mamma i kaoset



Hittade en katt i lådan ;P




Det var allt för idag

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0