Oj oj

Ojoj snacka om att det var ett tag sen nu. Jag förstår verkligen inte var min tid tar vägen. Har inte funnits en chans i världen att sitta ner och skriva.
Just nu ligger Julia och sover så nu har jag lite tid iallafall.
Vad har hänt sen sist då? Vi har varit sjuka här hemma, Julia har haft sin första feber som inte beror på någon spruta, känns rätt bra att hon klarat sig från feber i nästan 8 månader :) Men den varade bara en dag vilket var skönt, dock så snorar hon fortfarande men det är ju sånna tider nu.
Hon är så söt med sina två små tänder tänk att det kan vara så sött, vi har börjat borsta dom små tänderna också superkul tycker hon att det är. Bra det så man slipper tvinga till det.
Det är numera inte en lugn stund här nu när hon har lärt sig hur man tar sig fram, hon verkligen älskar att jaga katterna och krypa ut i hallen för att försöka tugga på skor är inte dumt det heller.
Dröjer nog inte länge förns hon ställer sig mot saker nu hon försöker ivrigt och blir jätte ledsen när hon inte lyckas men det kommer.
Hm ja resten av dagen fortsätter vi nog bara att vara hemma det regnar ute så känner inte att jag har sånn stor lust att gå ut, skulle behöva ta mig ner till stan egentligen men det får bli imorgon innan vi åker ut till Sätra för att gratta Samuel som fyller hela 5 år tänk vad snabbt åren går.
Nästa helg är det namngivning för Julia också spännande, är lite nervig faktiskt för hur det ska gå men det blir nog bra. Tänk att det är våran tur att hålla i nått sådant, dock har jag aldrig varit på en namngivning bara en hel drös med dop. Men det ska bli roligt. Sen på söndagen fyller jag ju år igen, blir ju inget firande men jag och Tommy funderar på att gå ut och äta iallafall bara han och jag. Får se hur det blir med det, om det blir på söndag eller om vi får skjuta upp det lite.
Ne ska ta och fortsätta njuta lite av lugnet nu innan Julia vaknar igen.

Vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Emma

tack så hemskt mkt :) kram

2010-11-21 @ 20:53:43
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja får hoppas det går över.. Ja vi har katter och vi tog upp det men dom trodde inte att det var det för då skulle det gå mer åt andningen och så. Men får se om deta hjälper annars skulle vi gå vidare och koll upp!! Kram :)

2010-11-22 @ 12:26:11
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja vi får se hur det blir med allt nu hoppas det försvninner :) Kram

2010-11-22 @ 21:13:38
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Emma

ja allt kan han charma :)

2010-11-25 @ 07:42:03
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

ahaa ah den är riktigt söt! min julia passar så bra i rött så då var jag tvungen att köpa den :) allt bra med er? kram

2010-11-28 @ 09:10:15
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0