Ny vecka, nya tag

Ja så går vi in i en ny vecka igen då, herregud veckorna bara ramlar förbi.
Idag var jag och Julia på babysim igen, hon är så duktig så och tycker att det är roligt så det känns väldigt bra. Det blev inte bortslängda pengar iallafall :)
Och som jag skrev förra gången så fick hon ju vaccinationsspruta och hon va hur pigg som helst, men sen kom febern fy vad hemskt det var hon blev jättedålig ville inte sova bara om hon fick ligga mot mig. Lillagumman min det gjorde så ont i mig. Tur att man visste varför hon hade feber iallafall :)
Har börjat med gröt till henne nu också det går fint men idag blev det inget för hon somnade innan, hon har varit lite små grining idag faktiskt fick inte i henne mkt av morotspurén heller, går säkert bättre imorgon igen :)
Tycker att hon växer för varje dag som går nu, så roligt att se dock inte lika roligt att hon börjar få sånt humör ;) Men det är ju en del av charmen också. Imorgon ska jag gå på mitt första träningspass också, har nämligen köpt mig medlemskap i friskis och svettis så nu jäklar ska jag börja mitt nyttiga liv tänkte jag ;P Så imorgon ska Julia och Tommy vara själva hemma i nästan 2h får se hur det går har ju bara hänt typ 2 ggr tidigare, och nu kommer det bli ca 2ggr i veckan. Känns bra att dom får bygga upp en relation utan att jag är i närheten och kan ta över. Kommer bli bra för oss alla tre tror jag :) Nu är det ju så lätt att jag tar över och får göra allt, tommy vill inte byta blöja gärna men är jag borta har han ju inget val ;)

Blir lite hoppigt nu men kom på att jag va ner till stan efter simningen och köpte en ny leksak till Julia även gosedjur en hund kunde inte låta bli den var så mjuk och mysig plus att hälften av pengarna går till sosbarnbyar, det är ju bra har ju inte möjligheten att skänka pengar så det blev ju bra har man hjälp till lite iaf ;D köpte även två nya byxor, en body och en dreggelscarf från Lindex. Tyvärr får ni inte se någon bild för jag har inge batteri kvar i kameran men knäpper sen när hon har det på sig så får ni se iaf :)

Nu är det bara två dagar kvar till tatueringen ojoj säger jag bara hur ska detta gå :P ni får hålla utkik så ska jag lägga upp en bild på hur det blev sen :) Men nu blir det nog till att krama kudden lite och hoppas på att donnan fortsätter att sova sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0