23 april

Hejsan

Jag är nog inte den bästa på att uppdaterna men det är sällan man har tiden och orken att sitta vid datorn nu.
Våran älskade lilla Julia gör framsteg hon har blivit jätteduktigt på att lyfta huvudet och redan när hon va 3veckor log hon för första gången hon är idag 6 veckor och växer riktigt duktigt på sig :)
Hon väger nu 3980 och är 55.2 lång heerregud så stor min lilla plutt börjar bli, tänk att när hon föddes va hon bara 48 lång och vägde 3060 lillfisen.
Just nu ligger hon och sover sött i soffan och jag får ha lite egen tid, är rätt trött nu det har varit en vecka med inte allt för mycket sömn då hon vill öka dosen med mat för hon växer så mycket och det värkar som hon varit allmänt orolig kanske ont i magen? men hon värkar faktiskt lugnare idag så det är skönt.
ikväll ska hon nog få bada också mysigt.
Till nå annat snart är det ju sista april mysigt ska det bli, ska vara hemma hos Tommys mamma, micke och tessan och wilma ska också vara med, kommer nog bli en bra kväll äta gott och sen gå iväg till kasen Julias första kase tittande fast hon kommer nog att sova, måste fixa hörselskydd till dess så det inte blir för högt för lillan.
Ska förmodligen möta upp syster Lena påväg till kasen också så det blir riktigt mysigt, hoppas det är fint väder bara.
Det börjar ju faktiskt bli vår om man bortser från att det snöade igår får hoppas att det var sista snön.
På torsdag nästa vecka är det första föräldrarmötet på bvc också ska bli roligt att få träffa alla andra mammor, får hoppas att det kanske är nån man kan vara med och så :)
Nee nu babblar jag om allt och ingenting i en ända röra så nu slutar jag, fråga gärna om det är nå som ni vill veta

Puss och Kram på er!

Älskar min underbara Julia och min Tommy <3

 


Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

åh vilken söt bebis! okej, ja först tänkte vi ha i bomhus men eftersom jag jobbar i stan typ och robin i skutskär så vart inte det alls nå bra. okej, hoppas du får plats där då :) tack va roligt att höra! haft en bra helg? :)

2010-04-25 @ 09:24:34
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Pillan

tack :) okej ja men det är klart, jag har ju inget jobb nu och tommy jobbar natt så för oss spelar det inte sån stor roll vart vi har henne på dagis allt passar :) ja absolut har ju varit underbart väder, själv då?

2010-04-25 @ 15:01:53
URL: http://pickibo.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

okej! ahaa.. jodå en helt ok helg har det varit! :)

2010-04-25 @ 21:26:36
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0