Städ/Tvättdag

Hejsan hoppsan!

Så var det ännu en fredag då, håller på att tvätta och städa här så vi får det fint till imorgon eftersom att min kära Tommy fyller hela 25 år då :) Grattis älski <3
Fast ja just nu har jag ju tagit en lite paus då men det är en annan historia. Tommys pappa var här i förrgår och firade Tommy, han fick Män som hatar kvinnor :) det var faktiskt en bra film även fast jag var lite skeptiskt mot den i början Tommy har dock inte sett den än men jag lånade den av syster Elisabeth förr har iof inte lämnat tillbaka den än men det kommer.
Har hunnit med att prata en snabbis med Mamma, Pappa och Anna också innan jag sprang ner och började tvätta tänkte att vi skulle ringa till dom imorgon också dom som vill prata med dom då såklart  :) Tänkte att pappa skulle få se Bricko också kan tänka mig att han saknar ponken. Ska eventuellt lämna katterna hemma hos Tommys mamma ikväll så att Lucifer slipper sitta instängd och bli stressad av allt folk nu när han inte mår bra, funkar det att ha dom där nu när Sofis katt Visa är där med så ska jag passa på att ha Bricko hemma ihelgen, min lilla mysgubbe :)
Nee nu ska jag göra lite annat.
Ha det bra så länge.

Puss o Kram

Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0