Måndag

Japp så var det en ny vecka igen, helgen har varit rätt omtumlande för er som vet, ja ni vet ju varför jag vill inte skriva om detta i bloggen. Men även lite brejk med lycka då min underbara Tommy fyllde hela 25 år.
Pappa gör framstek i Kina också vilket är underbart att se, hoppas verkligen för hans skull att det håller i sig också, imorgon Kinesik tid kl 9 får han den andra injektionen av stamceller alltså ungefär kl 3 inatt här, det ska bli spännande, hoppas att allt går bra för man kan ju inte låta bli att vara nervör och orolig. Ska prata med dom imorgon får se om jag orkar hålla mig vaken vilket jag nog inte gör men är jag vaken runt 2, 3 tiden så kanske jag har ork och tid att prata med dom annars imorgon när jag vaknar.
Imorgon kl 13 ska vi till vetrinären med Lucifer också får se hur det går hoppas att dom har något svar till oss, vill inte ta bort honom men som vi ser det nu och som vi ser hur dåligt han mår så verkar det inte som att vi har något annat val för tillfället.
Snart ska vi äta mat och se någon film har inte bestämt oss än vad det blir får se, vi gjorde nästan en lasagne till middag idag fast istället för lasagnplattor tog vi pastasnäckor :P Hoppas det blir gott.

Ne nu är jag riktigt hungrig så ska gå och kolla om maten är klar.

Ha det bra ta hand om varandra

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0