Söndag

Hejsan

Så var det söndag igen och snart ny vecka, satt precis och skrev ett jättelångt inlägg så försvann det för mig ;S
Drygt sånt där, veckorna går iallafall super fort nu känns det som det som skulle behövas dock är nog lite snö blir så mörkt och trisst med sånt här väder.
Är iallafall i v22 nu och oj va fort det har gått känns som att det var igår stickan visade positiv och jag gick till tommy och sa det men han trode att jag ljög men haha så var det inte. Men jag ska inte ljuga vi drabbades nog av lite små panik där ett tag men det gick ganska fort över. Nu är det bra och längtar faktiskt till liten kommer men längtar först till Tommy kan få känna av lillans sparkar i magen.
Dock så gjorde han ju de igår iof men han kan ju inte komma å klämma varje natt när ja ska sova;)
Annars har det nog inte hänt mkt den här veckan jag har kommit in i nån städnojja just nu och har hållt på med nått varje dag sen i tisdags skulle egentligen ha en städdag idag med men känner att det inte behövs jag ska istället belöna mig med att bara sitta och slappa idag om jag kan hålla det vill säga ;) har iallafall fixat en maskin disk så har ju gjort nått.
Har även varit på dop idag för min kusin Marikas lilla dotter Nova.
Ska fota dopkort på Onsdag och på torsdag och lördag ska jag jobba fyller ju även år på lördag hela 21 bast :P gammal som gatan blir man, så om det är någon som vill komma och säga hej och fika lite så bjuds det hemma hos mor och far annars om det är någon som hellre vill komma hem till oss så är det bara att säga till så är ni väldigt välkommna hem till oss också såklart :)

Till något annat beställde varor från ellos i veckan som har kommit, bäddsätt i 6delar med två påslakan och 4 örngott, blir lite roligare att bädda när man får lika :) och ett sett till bebben som jag tänkte hon skulle få åka hem i från bb sen :) Kanske hinner ångra mig men det var sött iallafall.

Nya påslakan

Sett till Bebben



Mage vecka 22+3




Nu ska jag göra något annat!

Hadet bra och ta hand om varandra

Puss o kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Hejsan gumman!



Snygga sängkläder! Fina kläder till bebis också. :)



Å magen så mysigt! Är så vackert med gravidmagar.



Puss och Kram

2009-11-15 @ 19:49:21
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0