Skyltsöndag

Hejsan!

Idag är det första advent då jag är helt vild på dagar och trode inte att de var förns nästa vecka:P men som tur är så har man en mamma som kan säga va de är för dagar hehe:P
Vaknade imorse av att en viss primadonna inte ville att jag skulle ligga på sidan så hon sparkade mig rejält inne i magen, verkligen jättetrevligt varje gång det händer :P men kan ju inte säga att det inte är mysigt för det är de ju såklart :)
Men kunde somna om iallafall och klev faktiskt inte upp förns kl va halv 11 idag helt otroligt, käkade frulle och gick iväg till affären på engång för vi behövde kattmat, köpte även grötris så imorgon ska jag göra tomtegröt mmmmm så gott.
När jag kom hem gav ja kattstackarna mat sen så gjorde jag mig iordning lite snabbt och travade hem till mamma å pappa och där stannade jag heeela långa dagen, hjälpte mamma att sätta upp julgardinerna och sen var gick jag med bricko liten och efter det gick jag och pappa ner till staden för att kolla på invigningen av julbocken, väldigt mysigt och fina fyverkerier faktiskt, där nere va ju självklart Lena, Tobbe och Othilia, Jennifer,Tony,Samuel och Simon också, så kom Annelie, Lars-Erik och Oliver också väldigt trevligt plockade även upp Linnea och Lollo som syster Lotta släppte av på stan så dom fick följa med och kika lite, sen innan vi travade hem så käkade jag,pappa,linnea o lollo en varin korv också. Gick hem till mor och far igen och hjälpte mamma med de sista gardinerna sen åkte vi hem.
Väl hemma så började jag med mat blev sen mat idag, men gott va de. Nu sitter jag helt utslagen här framför datorn och har värk i fötterna börjar bli jobbigt att gå så mycket nu men det får gå ändå :)
Just de igår va jag och älsklingen på Magnus Betner huuuur bra som helst kanske världens bästa ståuppare ! Vi tyckte det var väldigt underhållande iallafall och mycket roligt vissa gånger skratta jag så mkt så jag fick ont i lungan:P haha
På onsdag blir det besök hos barnmorskan igen så skriver mer då om hur det gått och så.
Nu har ja no inte så mkt mer att skriva om. Så ni får ha det så bra tills nästa gång!

Puss o Kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0