November

Hejsan.

Då var det ny månad igen då och oj vad tiden går fort, på torsdag åker far, mor syster Elisabeth och faster Annelie till sthlm för att pappa ska vara med i morron programmet efter 10. Ska bli spännande har för mig att det sänds sedan på fredag.
Idag har det inte hänt mkt alls har varit hem till Lena och Tobbe en sväng som vanligt ;P alltid lika kul iof :)
Annars bara glott på tv och ätit typ.
Om två veckor fyller jag år också ;S tänk vad tiden går fort har liksom glömt bort det helt och hållet såg det idag tack vare att Lena hade skrivit upp det i kalendern. Börjar nog bli gammal ;)
Börjar känna av lilla pyret som rör sig i magen nu med ganska läskit men ändå så underbart, kan fortfarande inte tänka att vi kommer att ha våran egna lilla bebis hemma om allt tillåter, helt otroligt ju.
Resten av veckan händer det nog inte så mycket heller ska ringa till Ewa nån dag under veckan och tjata om jobb behöver ju jobba så vi får pengar så vi klarar oss.
På torsdag ska jag och Jennifer åka iväg och köpa present till syster Lena som fyller år nästa vecka på måndag samma dag som vi ska till barnmorskan igen. Men vi ska fira henne på söndag i samma veva som farsdag. Så är det.
Kan ju tycka att det kan komma lite mysig snö nu också så det börjar kännas att det är november eller hur ? :) Inte så långt till julafton nu, jag kommer nog alltid tycka om jul.
Neee har ju inte mkt att skriva om förutom en massa strunt så slutar nu.

Ha det bra alla!

Puss och Kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Visst är det mysigt med lillpyret som rör sig i magen? Här är det full aktivitet hela nätterna ;) Dagarna med för den delen ! Nu måste det komma snö tycker jag ... för det är inte alls långt kvar till Jul nu .. och det är ju faktiskt redan november ju ! Du kan kanske höra av dig nån dag , så vi kan ses .. före våran kommer !=)

2009-11-03 @ 11:59:29
Postat av: Linnea

Japp det kommer jag ihåg .. Fast ni åkte väl på Eckerö då? Vill ha massor med snö =) det är ju så mysigt =) Okej, men ska vi preliminär bestämma fredag efter BM?

2009-11-03 @ 19:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0