Måndag 23 nov.

Hejsan igen.

Nu är det inte mycket kvar av november, hur kan det gå så fort ? det är ju snart jul om det ska fortsätta i den här takten.
Jag har tom hunnit fylla år i lördags men eftersom att jag jobbade då så sköt jag fram firandet med familjen till igår, det blev en lyckad dag tycker jag och tack så mycket :)
Linnea och Erik kom också och fikade väldigt trevligt eftersom att vi inte har sett på flera månader jaa nästan nio månader för dom ska ju också ha en bebis fast 3 hela månader före oss :) det ska bli roligt att få se deras lilla krabat också, då kommer jag nog längta ännu mer till våran dag är kommen.
Annars händer det ju inte så mycket jag får ju inte jobba mycket nu förtiden heller vilket suger då pengar alltid behövs så om det är någon som har nått jobb eller så till mig i nån månad så hör av er ;)
Idag har jag mest bara slappat det har varit skönt med en riktigt slapp å soffdag måste jag säga, och när jag väl bestämde mig för att lägga mig och försöka vila en stund så höll inte lillfisen riktigt med utan satt igång och livlade riktigt ordentligt man såg tom utanpå magen hur hon sparkade :D  Men det gjorde ju inte så mkt för det är så mysigt att få känna av henne och man blir så glad så jag låg då istället och log för mig själv och kollade på magen i en evighet <3
Imorgon ska jag på fackutbildning var meningen att jag skulle fota kl 18 också men eftersom att utblidningen tydligen inte slutar förns kl 17 så blir det för tajt med tid så vi får ta det en annan dag, som sagt så är ju jag hemma mesta delen av tiden nu så.
Resten av veckan vet jag inte alls vad som händer förutom på lördag då jag och älsklingen ska gå och kolla på Magnus Betner och äta god mat före det är min födelsedagspresent från min underbara man <3

Tänkte att ni skulle få lite siffor också på hur långt gången jag är kan ju alltid vara roligt :)

  •  Första dagen for din senaste mens var 11-Jun-2009
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 18-Mar-2010 (Fiskarnas tecken)
  •  Du är gravid i vecka 23+4
  •  Bebisen väger c:a 652 gram. *
  •  Bebisen är c:a 31 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 59% av graviditeten.
  •  Du har 114 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 11-Jun-2009 till 09-Sep-2009
  •  Din andra trimester varar från 10-Sep-2009 till 08-Dec-2009

 Din tredje trimester varar från 09-Dec-2009 till 18-Mar-2010









Ne nu ska jag dricka mitt kaffe.

Hadet bra och ta hand om varandra
Älskar min Tommy<3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Visst är det mysigt när de små sätter igång ?=) Min liksom "dundrar" mest nu mer ... :) Men han är ju "stor" om 4 veckor är han här ... Hoppas vi ... vill inte gärna gå över =) sen kommer det gå super fort för er , njut av den här tiden .. det är såå mysigt .. Njut av tvåsamheten ;)

2009-11-23 @ 18:33:25
Postat av: pillan

ja de är super mysigt :) haha ja jag kan tänka mig det :D mjo jag försöker men har en som inte är så intresserad av att njut mest bara spela:P

2009-11-23 @ 19:08:14
URL: http://pickibo.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina magen :)



Vi ska också på Betner på lördag så vi kanske ses där då! :)



Kram och grattis i efterskott!

2009-11-23 @ 20:28:37
URL: http://ventileringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0