Tisdag

Hejsan hoppsan!

Igår va det ju vårruset och jag kan ju säga att under dagen ville jag inte alls dit va ju jätte dåligt väder och regnade lite efter lunch, men bestämde mig för att gå iallafall hade ju gjort mitt löfte till jobbet och eftersom att jag hade en lapp över så skrev jag till Sofi och frågade om hon ville hänga på och jodå det ville hon. Det blev faktiskt en rolig kväll måste jag säga vi skrattade rätt så mycket under vägen åt jaa vad ska man säga :D
Fikat var även gott efter det med blev så mätt att Tommy fick äta mat själv sen när jag kom hem, men det blev rätt kallt att sitta där och fika för det var ju fortfarande kyligt och molnigt ute. Hoppas på bättre väder nästa år för då ska jag trava med syskonen.
Idag har jag hunnit med lite också gick ju ut med bricco imorse vid 11, stannade till ca. halv 3 så jag hann gå en tur till innan jag skulle vidare hem till syster, eftersom att Tommy var vaken när jag kom hem med snurren så följde även han med till Jennifer och Tony, skulle vara barnvakt medans dom åkte på föräldrarsamtal på förskolan. Vi fick äta god mat också kycklinggryta och ris mummmsigt. Gick väldigt bra med barnen dom lekte så fint ute hela tiden och klockan bara for iväg, sen var det bara raka vägen till affären sen hem och börja tvätta efter att jag lagt i tvätten så travade jag över till Lena och Othilia en sväng tänkte att dom ville ha lite sällskap sådär på kvällskvisten Tobbe jobbar ju kväll/natt den här veckan så, och tror nog dom blev glada båda två av att få lite sällis. Dock så blev de bara ca 50 min eftersom jag var tvungen att springa till tvättstugan igen sen för torkning. När tvätten var klar så kikade jag på Desperata hemmfruarna men missade rätt så mycket för det tog sånn tid att få klar tvätten får kika på reprisen sen.
Nu har jag duschat och lagt in tvätten i skåpen och väntar på att Arkiv X ska börja men det börjar inte förns om ca 1h kl. 01.30 tror jag. Då blir det nog en kopp te också innan sängen.
Imorgon får jag lite sovmorron också för Elisabeth ska gå med Bricco på morron rätt så skönt det med, sen på eftermiddan ska jag och Lena till Erikshjälpen och kika lite det ska bli trevligt, och efter det ska vi och gratta kusin Jenny som fyller 20 år grattis grattis för du fyller ju idag kan man säga för kl är ju efter 12.
Ne nu börjar det bli mycket här så skriver mer en annan dag om vad som har hänt

Ta hand om er!

Puss o Kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0