Söndag

Hejsan!

Så var det söndag igen och snart dag för en ny vecka. Tommy är fortfarande krasslig men jag är mkt bättre hostar iof fortfarande med de är inte så farligt. ¨
Imorgon kommer byggkillarna igen och jag hoppas med hela mitt hjärta att det blir klart den här veckan nu för jag orkar inte med att bo i den här misären längre det kliar i både fingrar och ögon på mig nu.
Och jag saknar våra små katter nå otroligt mycket det är så himla tom här hemma det känns nästan som att man aldrig har haft dom här ;S Nee nu vill jag ha tillbaka min lägenhet och min vardag!
Ska iallafall jobba denna vecka så det kanske inte blir allt för jobbigt ska jobba tisda,onsda,freda och lördag. Så hoppas denna vecka bara flyger förbi :)
Igår planterade jag frön med i min blomlåda, kommer dock inte ihåg vad blommorna heter men jag vet att man kan äta dom coolt ! Äta blommor :D fast jag tror nog inte att jag kommer att göra de men man vet ju aldrig kanske använder dom som bekoration på en kladdkaka lr nått ;)
Var hem till mamma och pappa en sväng idag med Annelie kom och hämtade mig vi åkte och handlade sen hem, Lars-Erik höll på att hjälpa mor och far med att sätta upp staket och oj så bra det blir han är duktig han :) Så skönt för dom att kunna gå ut på baksidan och njuta och ha brico lös desutom så han har lite gräs att röra sig på fortfarande underbart! + att det inte är så mycket insyn heller vilket också är ett stort plus. Mamma berättade också att brico blev anfallen igår av rottisen som bor granne med dom :( tjejen orkade inte hålla i honom så han attackerade och bet min sötnos :( men det gick tack och lov rätt bra han fick bara skrubbsår men hade han valt att bita i halsen istället hade det inte gått lika bra! usch jag tycker inte om den hunden har jag inte gjort från första gången jag såg den han är läskig och nästan flyger över räcket på balkongen när man går förbi. Men man ska väll inte klandra hunden utan kanske ägaren? Vad vet jag.
Imorgon ska iallafall jag och Tommy åka iväg till Gavlegårdarna och kolla på tapet till hallen och nog till köket också! Jag har längtat så otroligt mycket efter nya tapeter och jag kan knappt vänta till imon ! jag vill egentligen ha nytt i vardagsrummet också men Tommy vill inte så jag får väll stå ut med dom som är där. Men får jag i hallen och köket så är jag mycket nöjd! vill ha någon ljusare i hallen också för med den som är nu blir det så mörkt. Ljust är bra :)
Nee nu börjar jag bara skriva strunt så slutar här.
Hadet så bra alla!

puss o kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Tack! Vi hade det super på grönan. :)Otäckt med Bricco... men jag tycker som du att man ska klandra ägare. Det är dock svårt när det är hunden som biter... vilken dag som helst passar mig, ta en då du orkar och känner för det! :) Puss puss

2009-05-04 @ 19:26:17
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby

Hejsan! Herregud ta det lungt du, vi hinner fota. :) Hoppas det har gått bra med städningen. Bamsekramar!

2009-05-10 @ 19:13:27
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0