Dålig uppdatering

Jahapp så var det helg igen då, har varit lite dåligt på att uppdatera en vecka sedan sist.

Men har varken haft tiden eller orken så de är som det är. Har varit ledig i stort sett hela denna vecka och den har jag tillbringat med min kära syster Lena och hennes dotter Othilia, det är nämligen så att dom nästan flyttat granne med oss så de är väldigt nära för mig att gå dit. Vi har roat oss med att städa för deras lägenhet var helt ostädad stackarna sådant är så jobbigt förstår inte hur en männsika kan lämna ifrån sig nå så skitigt jag skulle skämma ögonen ur mig.

Men vi har ju inte bara städat vi har busat med Othilia, fikat och varit på prommis. Jag skulle jobba i tisdas men kom dit och började med första rummet så kom min kära chef och sa att hon gjort fel så vi var för mycke folk men jag hade egentligen tid att jobba den dagen men de blev så att jag gick hem till lunch men det gjorde inte så mycket för jag va väldigt trött den dagen. Sen på onsdagen gick jag och Lena till öppna förskolan för att kolla in va de var och neee fy när man kommer med en liten tjej på 7 månader är nyinflyttad och ny på stället kan man ju kanske bli lite välkommnad iallafall? Men nee då jag gillar verkligen inte "mammagrupper" som tror att dom är bättre än alla andra för dom har barn usch ne vi bojkotta det och gick hem till mamma å pappa istället.

Jobbade igen igår och skulle egentligen jobba idag med men även idag fick jag vara hemma för hon hade tagit in för mycket folk. Sen senare idag så ska vi till Tommys kompis Josef kan ju bli trevligt :) va ju ett tag sen vi va där nu så. Undra vad man ska klä sig i idag då, tål att tänkas på. Om ett tag ska jag sätta igång att städa igen dom är ju klar med rusten här nu och har lämnat efter sig mycket damm och sågsån så passar på att grovstäda nu mycket skönt. Men ska ta och äta nått först och dricka en god kopp med te.

På måndag ska jag förövring springa lr ja gå vårrustet för första gången med jobbet får se om de blir skoj :)

Ne nu får de vara nog!


Ha en underbar helg


Puss o Kram


Älskar dig Tommy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0