Söndag

Hej hopp!

Hur mår alla idag? jag mår faktiskt bra de är härligt väder ute med hoppas verkligen att det håller i sig så vi får våran efterlängtade vår någon gång :D Just nu sitter jag och lyssnar på musik och äter yoggy de är gott. ska väll försöka plugga lite idag det behövs ju om man säger så:P
Får se när Tommy vaknar om vi ska hitt på nå de märks.. Igår så kom Linnea hit på kvällen vi snacka massa skit och halvsåg på melodifestivalen bara skit i mitt tycke men Linnea tycker de är kul så:P
Sen gick jag och Tommy med henne nästan hela vägen hem vi skulle se på American History X och som vanligt nu för tiden så grät jag i slutet :P och Tommy sa att " du är så blödig" :D men kan ja ju inte rå för..
Det blev iaf en trevlig kväll..
Imorgon ska jag till mor och far på morron, dom ska upp till sjukan så ska va hemma där med Bricobubben om de nu blir så då.. Sen jobbar jag igen tisda,onsda...
Jaja mer uppdatering får ni sen kan inte komma på nå intressant att skriva om nu känner jag

Hade bra !

Puss o kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Näe visst var hon dålig! American History X är en av mina favorit filmer, så himla bra! :)

2009-03-16 @ 12:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0