Onsdag

Hejsan!

Ja, jag kan ju inte direkt påstå att jag har varit duktig på att uppdatera på sista tiden, men ibland finns det helt enkelt inget att skriva om och då kan jag lika gärna låta bli. Sen har jag varit rätt upptagen med har knappt varit hemma något.
Som sagt så har jag jobbat i helgen dock inte lördag då, var ledig i måndas vilket var välbehövligt efter en jobbig söndag fast ja inte lika jobbig som det brukar vara men de kanske var för att jag fick göra lite annat i ca 3h om man räknar med lunch och så.. Va bara hemma hela måndagen tvättade mellan 15-17 sköönt.. Det var väldigt längesen som jag var hemma en hel dag känns det som iaf mitt i veckan. Brukar alltid vara ute på nått, igår var jag också ledig men började dagen med att ligga och dra mig i sängen ca 40 min underbart, sen klev jag upp och ringde mor och far så Tony kom och hämtade mig sen kom jag inte hem förns kl var strax efter sju sov sedan väldigt skönt när jag gick och la mig måste jag säga och faktiskt så gick jag och la mig i sängen på engång ist för att somna på soffan, ska nog försöka med samma sak idag också, men det är ju mycket lättare att somna på soffan men man sover ju inte så bra eftersom jag ber Tommy att väcka mig så jag kan lägga mig i sängen de sista timmarna.
Har jobbat idag, gick väldigt bra va klar tidigt men fick ta hand om våran praktikant idag på eftermiddagen visa hur man plockar undan på våningen och så det gick faktiskt bra men det tar ju extra tid när man ska visa och så + att vi fick plocka undan på två våningar. Men men kom hem rätt tidigt iaf kanske halv 4? kommer inte riktigt ihåg.
Sen när Tommy klev upp och vaknat lite så åkte vi iväg och handlade tänkte att jag skulle kolla på nytt medel till golvet så det luktar extra gott när man moppar men hittade inget bara allrengöring och de har jag redan en massa och det luktar lika alltihop inte de lilla extra ja är ute efter så de fick bli en massa godis och nya hårsnoddar istället:P sen åkte vi hem och dupade av de vi handlat sen begav vi oss hem till mamma å pappa å käkade drack kaffe och kikade på Rent hus eller vad de nu heter? usch så stökit de va, i första reklamen gick vi kvällspromenaden med Brico sen kollade vi klart sista kvarten som va kvar och nu ligger jag helt utslagen i soffan och skriver en massa skit :D
Men Linnea tyckte att det va dags för en uppdatering och de kanske hon hade rätt i ? ;) ska bli skönt att hon jobbar imorgon också blir lite långtråkigt att inte prata med någon, fast de är även skönt att sitta i sin egna lilla värld ibland men inte alltid, känner inte att jag har så stor utbyte att umgås med de som fnittrar och kikar lite snett kanske? men jag bryr mig inte heller jag är där för att tjäna pengar och göra ett bra jobb :D men jag pratar ju självklart när jag känner för de, men oftast så håller jag mig till mig själv det är skönt, total avkoppling under raster ger styrkan att fortsätta jobba sen.
Är ledig ihelgen weeho de ska bli skönt, dock vet jag inte riktigt vad som händer får se vad det blir, Micke, Tessan, Josef och Mikaela ville tydligen att vi skulle ut och äta å så.. Men vi får se hur vi gör de är väll inte ritkgit bestämt och vi har ju inte så mycket att röra oss på nu när vi betalat räkningar idag. De skulle ju va trevligt att göra nå för omväxling istället för att sitta anting här hemma och uggla eller att jag sitter hemma hos mamma å pappa å ugglar :P Men däremot så ska ja dit ihelgen för jag och Jennifer har bestämt att vi ska trimma Brico lite och även duscha han, men har inte bestämt om vi ska göra det på lördag eller söndag, de återstår att se.
Ja mer då? Min kära kusin Sara och hennes Mattias har fått sin son till världen välkommen Robin, har inte träffat dom än men det hinner vi med också dom måste ju få hinna komma hem och slappna av kan tänka mig att de är trötta och slitna. Men ett stort Grattis till er kan tänka mig att Oliver är en stolt storebror :)
Nee nu ska jag lägga ner detta annars börjar jag bara skriva ännu mer trams och ni kommer garanterat sluta läsa om ni inte redan gjort det ;)

Natti natti

Ta hand om er

Puss och Kram

Älskar min Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0