Lördag

Hejsan!

Dagen började med att prata med pappa fick veta att mamma skulle komma hem från sjukhusvistelsen. Så gick in och duschade och gjorde mig iordning sen kom pappa och hämtade mig efter han kört hem syster Jennifer, sen har jag tillbringat hela min dag med mor och far, lagat mat och bäddat rent och så. Har gått bra. När klockan började närma sig sex tog jag och Brico en långpromenad så han skulle klara sig under kvällen så jag inte behövde åka hem och sen dit igen. Kom hem för en liten stund sen faktiskt skönt att sitta å slappa i sin egen soffa.
Nu blir de nog till att laga mat snart det får bli kyckling med uncel bens och ris idag, de är ju gott :)
Sen efter det vet jag inte börjar redan känna mig sömnig men ska försöka hålla mig vaken så jag får tillbringa lite tid med min käraste också.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men ska väl till mamma å pappa och gå med Brico iallafall. Men har nog inte mycket mer att skriva om vad jag kan komma på så tar nog och slutar nu.

Ha det så bra och ta hand om varandra !

God natt

Puss och Kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0