Lördag igen

Jahapp så va de lördag igen då. Händer inte mycket här kan jag ju säga,sitter hemma och lyssnar på grymlings för tillfället och har as tråkigt.
Tommy är hemma hos sin moder och spelar poker, va där ett tag jag med men gick hem för ca 1h sen va tvungen att fixa lite här. Nu väntar jag på att han ska komma hem men de blir väll in förns om nå timmar skulle ja tro får la se..
inte är de nå bra att titta se på tvn heller trisst. Dom visar ju bara samma skit om och om och om igen ingen mening att ha tv snart:P
Imorgon ska jag och Jennifer klippa Brico är det tänkt får se vilken tid vi har inte sagt nå ännu. Annars vet jag inte vad som sker imon..
Ska jobba nästa vecka igen tis-lördag blir nog kämpigt inte van att jobba så många dagar i rad nu förtiden men de ska nog gå bra, skönt att man fått mer tider iaf så man vet att man klarar ännu en månad.
Jag och Tommy va iväg till classes idag och köpte nya slangar till Kronancykeln så vi kan fixa punkan men seriöst är de fixa punka månad eller nå? kunde inte köpa nå till min cykel för alla slangar till den va slut på både ok och classes fanns på intersport men där är dom ju SVINIGT dyra alla cykelaffärer va ju stängda idag typiskt, men får fixa till den någon annan dag.
Jahapp ska man göra nu då? Det blev ju lite sent för att dammsuga och så nu, får ta det en annan dag kanske imon om ja hinner med lr måndag får se när de blir men de flyger verkligen katthår här nu och de är så irriterande, men så fort man har dammsugit så kommer de ju nytt det är de jobbigaste med innekatter att de blir så hårigt påengång, men blir nog bättre i vår/sommar när vi kan börja gå ut med dom inte så skoj när de är så kallt ute.
Ne om man ska kolla vad de är för skit på dumburken igen då kanske något som lockar nu ? jaja
Hade så bra

Puss o Kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0