Lördag

Hejsan!

Ja, hur har denna vecka varit då? Otroligt lång fast ändå inte den har varit påtaglig och jobbig, men nu är den snart förbi och vi har klarat oss igenom den och nu är det bara att ta nya tag.
Har jobbat tisda,ons,freda skulle egentligen jobbat idag men fick vara ledig då hon hade tagit in för mycket folk, men för att hon skulle få ta bort mig krävde jag att jag skulle få jobba i veckan ist och det fick jag ju så nästa vecka jobbar jag ons-fredag, men ja ska ju även jobba imorgon vilket jag inte ser fram emot det är rätt jobbigt att jobba söndagar och slipper jag så är ja glad för det, men nu måste ja måste ju ha pengar så vi överlever.
Ikväll blir det nog inte så mycket som händer det är ju snart dags för sängen:P kl är nu 20:12  och jag funderar på att kliva in i duschen strax. De visas ju inte speciellt många bra filmer ikväll heller inte någon egentligen men kanske kan slö kolla på nått iallafall.
Till dagen idag då, pappa ringde och väckte mig imorse och frågade om jag hade lust att komma och vara med Brico då mina söta små flickor spelade innebandy tunering idag i Hofors och de gjorde ja ju så klart inga problem, hade ju tänkt åka jag med men bättre att mor och far får komma ut lite istället.
Så vid 10 tiden kanske? kom syster Jennifer och hämtade mig och vi begav oss till mamma å pappa de åkte på engång Jennifer,Mamma, Pappa, Samuel och Simon var de som åkte och kollade, jag gick på morgon promenad med Brico sen hem och käkade en pizza bit smakade väll så där:P Försökte få igång nån kanal på tv.n men till min förtvivlan så funkade inte så jag satte på en film ist Irene Huss- Tatuerad Torso? lr nått kollade kanske sammanlagt 10 min av hela filmen:P Tobbe och Tony kom förbi och hämtade nyckel för Tony har varit på sjukhuset och opererat bort halsmandlarna så hade han ingen nyckel hem och kom inte in eftersom Jennifer va i Hofors, och då passade jag på att klaga lite på tv.n och Tobbe behövde bara trycka på en knapp så kom kanalerna igång (kan jag känna mig mer dum :S ) jaja mamma å pappa kom hem vid 3 tiden så va vi kvar en stund sen körde Jennifer hem mig och ja mycket mer än så har inte hänt idag.
Imorgon är stora dagen kommen :P Jag och Tommy har då varit tillsammans i hela 1 underbart år <3 och jag älskar honom så otroligt mycket ord kan verkligen inte beskriva min kärlek.
Får se om vi gör något eller inte beror på hur sent jag kommer hem och hur älsklingen mår han har ont i strupen stackarn :(  inte kul när någon har ont.
Jaja men nu ska jag hoppa in i duschen och få de överstökat :)
Men ni har iallafall fått en liten uppdatering om vad som händer..
Ha en fortsatt trevlig helg och ta hand om er och dem ni håller kär

Puss o Kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0