Lördag

Hejsan hejsan!

Har inte bloggat på några dagar men har faktiskt inte haft nå att skriva + ingen ork när ja kommit hem från jobbet.
Idag har jag och syster Lena och sjävlklart lilla Othilia varit till stan tsm, de va väldigt trevligt. Vi gick först till det lill blå ( om de nu heter så) för Lena skulle köpa ny mössa till Othilia så då kunde jag bara inte låta bli att köpa nya kläder till henne med hon har ju dåligt så;) köpte byxor och body och en till "kräk" duk..:P de va mycket sött, sen gick vi och hämtade ut doptavlan och gick till mingel och bar och tog oss en varm macka, sååå gott och vi hade de mysigt med.
Sen gick vi vidare in till gallerian skulle handla lite till mamma å pappa. Så när vi va klara där tog vi oss vidare till Gävle Strand där mor och far då bor och gav dom sakerna och hjälpte till lite och nu sitter jag här har precis kommit hem.
Har faktiskt varit roligt att få umgås lite med syster va ganska längesen, längtar till dom flyttar hit så man kan springa över och skvallra när man har tråkigt :)
Annars idag tror ja inte att de händer allt för mycke Tommy sover fortfarande vet inte hur länge han tänkte sova men tror han ska få sova ut riktigt idag va nog inte så trevligt mot han imorse när han skulle lägga sig har ja en känsla av få fjäska lite när han vaknar sen ;)
Tror nog ja ska baka lite bulla om jag orkar sen med, ska iaf fixa disk och kanske damsuga lite vi får se vad eftermiddan/kvällen bjuder på.
Ne nu ska jag nog ta och göra något annat!

Hadet så bra

Puss och Kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0