Fredag

Hejsan.

Fredag igen då, har jobbat onsdag och torsdag den här veckan skönt att jobba lite. Har varit ledig idag så har kollat in lägenhet med syster Lena och Tobbe självklart va söta Othilia med också, de ska flytta till en lägenhet rätt över gatan från oss. Det ska bli skönt att ha dom nära faktiskt så man kan gå över och hänga lite när man har tråkigt och  så:)
De var en fin lägenhet visst så behövdes de kanske lite nya tapeter men de fixas ju lätt, och dom har fint badrum som vi hade i ettan de som vi saknar så mycket:P
Nu väntar jag på att dom ska slå en signal igen ska nämligen iväg väg och hälsa på mamma idag igen va dit igår också, hon har nyligen opereras så hon ligger nog kvar till en sönda lr måndag. Sen efter det vet jag inte riktigt vad som händer städa igen kanske? De är ju så tråkigt men man vill ju ha fint hemma också vilket det inte är nu vi är experter på att skita ner och katterna är ganska duktig dom med, fast dom river mest ner saker och hårar en massa:P men de får man leva med.
Imorgon funderar jag på att vara på besök hemma hos pappa Lena skulle kanske också dit så kunde nog åka dit med henne.
Annars har jag nog inte så mycket att skriva, ska jobba tisda, onsda och freda nästa vecka och tisda,onsda,freda,lörda och sönda veckan därpå. Så får ju ihop några dagar den här månaden också vilket är väldigt skönt faktiskt.

Ne nu ska ja sluta men hade så bra och ta hand om er.


Puss och Kram


Älskar min Tommy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0