Juni

Hej hopp.

Så var det ny månad och äntligen är sommaren påväg, även fast det inte ser ut så just idag men vi vet alla att den snart är här :)
Just nu sitter jag bara och väntar på att en massa saker ska börja hända, på att Tommy ska vakna, att Linnea ska komma och att vi ska åka iväg till Bomhus.
Min underbara lilla Linnea ska sova här inatt men vi ska vara ute i Bomhus hela dagen typ och kvällen ska vara barnvakt till Simon och Samuel medans Jennifer och Tony är hemma hos Maria och Martin. Så Linnea får följa med dit sen med oss hem på kvällen sen imorgon så ska jag och Linnea åka till Fjärran och bada sen blir det mat hemma här med Elisabeth, Anders om han kommer och ungarna. Eftersom att barnen har velat komma hit så länge nu så tänkte jag att det passar ju faktiskt bra.
Ne om man ska ta och sätta igång kaffet kanske får se om jag kan lura upp Tommy.
Skriver mer en annan gång jag har ord torka nu för tiden.

Men ha en underbar  helg

Puss o kram

Pernilla <3 Tommy

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Uppdatera nudå !!!

2009-06-11 @ 10:15:47
Postat av: Svar till Linnea

Jaja men jag har fått ordtorka vet inte vad jag ska skriva..

2009-06-11 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0