Fredag !

Åh härliga fredag :) Har jobbat idag kom hem rätt så sent tror kl va nästan 5 när jag var hemma. Men nu är det äntligen helg och känns så skönt att veta att jag inte behöver jobba ihelgen.
Men måste ju säga att jag tycker lite synd om alla studenter som får åka runt i regnet, men dom är nog lika glad ändå :)
Sitter i soffan just nu och kollar på How I met your mother det är ju roligt det. Funderar på att dricka en kopp te känner mig så fryssen.
Annars händer det nog inte mycket mer roligt ikväll, men imorgon ska vi ju hem till Jennifer och Tony för att grilla det ska bli trevligt men kanske inte om det regnar iof, någon som kanske vet vad det blir för väder imorgon?
Ne jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer jag har fått bloggtorka, jag återkommer en annan dag !

Hadet bra

Puss o kram


Tommy u rock ;D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men uppdatera nudå ! Det är långt mellan gångerna Pernilla !

2009-06-17 @ 13:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0