21 juni 2009

Hejsan!

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev igen, har som inte haft någon ork eller lust att skriva.
Jag vet faktiskt fortfarande inte riktigt vad jag ska skriva vill bara komma på andra tankar en liten stund, ni som är nära vet ju anledningen till varför.
Kan ju berätta om sommarplanerna såhär långt. Jag kommer ju iof jobba mesta delen av sommaren igen, men jag och Tommy funderar på att åka bort under mina två veckors ledighet och vara borta båda veckorna också. Vi ska ner till Tommys pappa och hälsa på någon dag sen vet jag inte vart vi ska ta vägen, men det spelar ju ingen roll då vi nog ska fixa så vi kan sova i bilen. Det kommer bli så mysigt och jag hoppas vi kommer att ha råd att åka iväg för det kostar ju pengar och nu med lite extra avgifter som vi haft till katten och nu när Tommys grafikkort har blivit bränt så går det ju åt lite som man inte tänkt. Men vi håller hoppet uppe på att våra planer kommer funka.
Nu börjar det snart bli dags för att ge Lucifer medicin också ser jag, för er som inte vet så har Lucifer fått nått allergisår som vi inte riktigt vet vad de kan bero på kan vara maten, så nu har han fått 2st sprutor med kortoson eller hur det stavas? äter antibiotika tabletter som han ska göra i 10 dagar, och så får vi göra rent såret med saltlösningsvatten och sedan ha på någon salva 2ggr om dagen. Det går bra att få i han tabletten men han gillar inte rengöringen så värst mycket och det kan jag faktiskt förstå.
Så ne nu lämnar jag er för denna gång
Ha det bra och ta hand om er!

Puss och kram

Älskar dig Tommy<3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Allt ordnar sig gumman !

Jag hoppas att era planer håller, det behöver ni=) Det där med att sova i bilen låter ju super mysigt=) Vi hörs !

2009-06-22 @ 07:43:28
Postat av: Linnéa

Du kanske kunde ha hört av dig iallafall? Ringde dig men det var ingen som svarade ! Ses en annan dag då kanske ? Kram

2009-06-23 @ 12:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0