Lördag

God kväll

Har varit en jobb dag igen, klockan ringde 08.30 och usch så trött jag var orkade knappt hålla ögen öppna när jag klev upp för att göra mig iordning. Fick bara 13 rum idag men det var mest 2or, hade 2st 3or och en 4a också just de en kvarliggare som va en etta också men den räknas knappt.
Det var otroligt varmt inne på rummen också som vanligt så öppnade så mycket jag bara kunde och helt plötsligt så bara öser regnet ner tror aldrig jag har sett så mycke regn på en och samma gång. :P
När jag väl kom hem så ringde jag till mor och far men där va det ingen hemma min kära pappa fyllde år idag och de va firande ute i Bomhus, så fixade ihop mitt kort på Bricko och åkte dit och jag tror faktiskt han blev glad över det, fick iallafall beröm av alla för det, och kanske tom en "kund" eller vad man ska säga Tony skulle säga till sin bror att han skulle ta med sin lilla son till min studio och fota lite barnkort de skulle vara roligt men även nyttigt för min del.
Ska fota Emilia från jobbet någon dag iveckan också det kommer bli roligt har aldrig fotat porträtt så nångång heller så det blir lite nytt för min del.
Annars har det inte hänt så mycket idag sitter just nu och slappar i soffan och glor på dexter borde nog sova snart eftersom att jag ska jobba imorgon också jobbar till på tisdag sen är jag ledig i 2 hela dagar sen jobbar jag fre-mån, sen har jag inget mer den veckan och sen 30,31 så har jag ledigt de ska bli härligt att ha 2 veckor ledighet med älsklingen det händer inte ofta om man säger så.
Ne nu ska jag fortsätta kolla på Dexter en stund sen blir det att hoppa i sängen.

Ha en fortsatt trevlig Lördagnatt
Sov så gott!

Älskar dig Tommy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0