Lördag igen

Hejsan!

Längesen jag skrev nu, har inte hänt så mycket har jobbat rätt mycket va ledig onsd-torsdag sen jobba ja igår och idag jobbar imon och måndag med sen är jag leeeeeedig ! om dom inte ringer in mig då men v.30 och 31 kan dom inte för då har jag semester underbart.
Fick lite mer i lön än jag trode också vilket är riktigt skönt plus att vi fick 2000:- i avdrag för besväret när dom byggde om badrummet och så med kunde ju inte komma lämpligare till semester och allt. :D
Inte har vi ätit någon mat än heller vet faktiskt inte vad man ska göra är hungrig fast ändå inte, va så trött efter jobbet idag så har inte orkat göra någon mat än, jag kom inte hem förns vid 6 tiden idag så kanske lite förståligt?:P
Har egentligen inte så mycket att skriva om men är lite smått uttråkad Tommy sitter och spelar och jag har läst ut min bok " Håkan Nesser - En helt annan historia " riktigt bra bok måste jag säga de är andra delen om en kriminalinspektör som heter Gunnar Barbarotti, ska köpa första delen och läsa den med den heter " Människa utan hund " eller något liknande sen efter jag läst den måste jag bara läsa sista delen " Berättelsen om Herr Roos " tror jag den heter. Den jag läste nu slutade så spännande så jag nästan blev sur för jag vill veta :) haha
Nee nu ska jag göra något annat !

Fortsatt trevlig helg!

Älskar dig Tommy<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

2009-07-16 @ 11:37:55
URL: http://marialinnea4.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Nu har det snart gått en vecka igen , det är alltid kul att läsa när du har skrivit nåt nytt , men det händer inte så ofta=) så nu får du ta och uppdatera lite :)

2009-07-16 @ 11:39:15
URL: http://marialinnea4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0