Jobb

Hejsan!

Nu sitter jag äntligen i sköna soffan med Tommy efter nattens slit. Jobbade dag och sedan hem en sväng sen tillbaka till jobbet för att jobba natt. Rätt jobbigt fast jag stressade så jag skulle kunna hålla mig vaken och blev då klar väldigt tidigt men de va rätt skönt. Jag plockade ihop mitt sa hej då till de som jobbade i repan och så travade jag iväg till Tommy som hade ungefär 1h lr ja 45 min kanske kvar nått sådant. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här, ska ge mig iväg och sova nu snart för jag är hur trött som helst nu och ska upp igen om ett tag för att åka iväg till Bomhus och va barnvakt till Simon och Samuel, Mamma, pappa, Jennifer, Tony , Lena och Othilia kommer ju hem ikväll yeeeey :D
neeeee nu får de va nog

Sov sött

Puss


Älskar dig Tommy<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0