Fredag

Hejsan

Skulle jobbat idag egentligen men Ewa ringde mig när jag precis åkt från stan och fråga om jag kunde vara hemma idag för det var för mycket personal inne. Så jag klev av bussen vid teatern och började trava, gick först till AMS för jag tänkte passa på att skriva in mig igen när jag ändå är i farten men dom öppnade inte förns kl 10 och inte f*n orka ja stå där och vänta i en evighet, så gick och köpte jordgubbar och gick hem till Linnéa och sitter fortfarande här och glor på henne när hon diskar så duktig så.
Annars  vet jag inte vad som händer idag, ska ju jobba imorgon så det blir nog en lugn och skön kväll.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva har som inget på hjärtat.
Jo jag satt och kollade på lite kurser igår på Forsa folkhögskola och funderar på att börja läsa en fotokurs där som är i 1år men det blir ju inte än på ett tag. Men det skulle vara roligt komma igång lite igen från början, fast ja vet inte om de va riktigt så heller lite mer avancerat är det nog än att knäppa på knappen;) Skulle ju vara bildbehandlig och utställning och sånt skoj.
Har ju lovat pappa att jag ska göra en utställning nån gång så de vore ett bra tillfälle att uppfylla hans önskan :)
Nu kom Linnea och tjuvkikade vad jag skriver:P Hon kan bara inte vänta ;)
Ne nu kan jag inte komma på något mer att skriva så får bli mer en annan gång!

Hade bra i solen

Puss o kram

Älskar dig Tommy <3


Kommentarer
Postat av: Sara Mälby

Älskar folkhögskolan! :) Läste ju på Västerbergs folkhögskola i Storvik. Om du får chansen så ta den, något av det roligaste som jag gjort som vuxen. Puss och Kram!

2009-07-03 @ 12:24:31
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett tips är att du läser en kurs i svenska i stället;)

2009-07-03 @ 13:36:40
Postat av: Pernilla

Svar till Sara: Ja, får fundera lite mer för blir det så, ska nog Tommy försöka hitta något jobb så vi kan flytta dit och det skulle vara riktigt roligt. Men har ju ett helt år på mig så :)



Svar till Anonym: Är du anonym behöver du inte yttra dig och varför ska jag läsa svenska när jag pratat svenska i hela mitt liv och fick bra betyg i det med?

2009-07-04 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0