På väg

Idag har jag och älsklingen varit till öb och kikat lite, köpte lågenergi lampor, kollegeblock, pennor och godis.
Nu är jag nog redo att börja min kurs, ska bli skönt att göra något och förhoppningsvis är det kul och intressant och självklart hoppas jag att det går bra. Börjar läsa allmän psykologi på lördag nästa vecka det är lite pirrigt men kul på samma gång. Är ju inte ensam att gå dit heller så de är ju nice vi kommer nog ha skoj ihop :) och hoppas ju på trevliga  pluggdagar tsm :)
På fredag ska jag hämta min kära systerdotter Linnea på skolan hon slutar kl 13, då ska vi till fjärran och bada hon och jag sen blir det hem hit och äta tacos och göra precis det hon vill. Det ska bli mysigt att ha henne här saknar mina små änglar. Det roliga är att hon vet inget än men när ja sa till henne sist jag såg henne att det snart va dags att hon fick komma å sova över så blev hon så överlycklig att hon slängde sig runt mig och nästan slet håret av mig:P De är min lilla tjej de, förvisso är hon väl inte så liten längre 10 år blir hon ju så nu är hon snart min lilla fjortis ist hehe;)
Så är det.

På tisdag ska jag och Tommy och titta på hus igen underbart  skoj är det även de huset ligger i hamrånge alla klagar och gnäller hela tiden usch nemen hamrånge vad ska ni dit å göra osv, men de är faktiskt så att vi vill inte bo mitt i smeten vi vill utanför lugn och ro sen så tar det bara 15 min in till stan från bomhus tar de ungefär lika lång tid så egentligen är det inte så stor skillnad bara att de är mindre bebott och mer lantligt och de är de vi är ute efter, det första huset va så underbart hade vi haft råd och så hade vi lugnt köpt de då hade vi haft häst till granne så underbart att komma ut och känna doften av natur och inte avgaser. 
De är drömmen för oss båda hur tur kan man ha att träffa en så underbar kille det är nästan så någon får nypa mig så
jag vet att jag inte drömmer, vi vill samma saker och vi strävar efter samma mål underbart!

Ne nu får de va nog ta hand om er!

Puss o Kram

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså, ni är också på hus jakt ;D får se vem som hittar sitt landiga hus först :P

2009-01-20 @ 19:20:02
Postat av: Anonym

Det var ifrån ungdoms kompisen Sara om jag glömde det :P

2009-01-20 @ 19:20:49
Postat av: pillan

hehe jo visst, men dock så kan vi inte köpa hus förns båda har fast jobb ;S

2009-01-22 @ 09:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0