Ont i kroppen

Ja usch jag känner mig sliten men vet inte riktigt varför egentligen. Började i tisdagskväll med lite små ont i benen och en krypande värk i armarna, gick upp ganska tidigt på onsdagsmorron för jag skulle till högskolan med Sofi och Tessan för att plugga det blev dock inget pluggande bara en massa spring. Det gjorde så sjukt ont i hela kroppen då förutom händer och fötterna. Men jag bet ihop och när vi va klar så tog vi en långpromenad med pixel som är Sofis hund.
När jag kom hem slängde jag mig i soffan tänkte vila ut värken men nej då ut igen med Tommy vi åkte till Jennys hund och katt för att köpa kattsand och nytt halsband till Brico men de hade dom inte så vi åkte vidare ner till köpis för att springa runt där de va lite fler saker vi letade efter, men vi fick ingen lycka men när vi äntligen kom till djurmagazinet så hade dom halsbandet jag letade efter där men va osäker på att brico skulle kunna ha medium så fick springa ut i bilen och mäta honom och sen tillbaka genom hela köpis för att kolla och självklart så kunna han ha det. Började känna att det gjorde lite ont under fötterna då men tänkte inte så mycket mer på de. När vi va klar åkte vi hem till mamma å pappa igen för att lämna bilen och prova bricos nya halsband, det funkade skit bra men de är ju som hon sa till mig i affären man måste ju använda det som träning så hade korv med mig som jag kunna ge han när han lyssnade vilken lycka. På kvällen när vi kom hem så gjorde de små ont i fötterna men av nån konstig anledning så kliade det mest på dom.
Igår när ja klev upp va de pest och pina gjorde sjukt ont i fötterna och jag kunna knappt stå men gav mig iaf iväg till mamma för att hjälpa henne med att sätta upp lite saker och även gå med Brico, började då svälla i fingrarna också så nu kan jag inte ha min kära ring på mig ;S är väl kanske inte så svullen nu men de gör ganska ont i händerna fötterna däremot har blivit bättre. Haha ne nu ska jag sluta klaga de går väl över till imorgon förhoppningsvis :P

Idag då, tänkte plugga lite både teori och psykologi har beställt min Hayes bok nu så förhoppningsvis kommer den nästa vecka skulle vara guld.
Måste även städa de är skitit som satan här de nästan flyger hårbollar från katterna. Så har mycket att göra ska iväg och hämta en paket som vi fått också så kanske ber tommy släppa av mig hos mamma å pappa så kan jag gå med brico en sväng ikväll de är skönt nu när han inte kan dra lika mkt. Och de är ju så att han är ju faktiskt min hund med till hälften de va så vi gjorde en deal när vi köpte honom hälften min och hälften mamma å pappas.. :)
Usch kom just på inatt drömde jag än sorglig dröm.. Drömde att Tommy nästan gjorde slut med mig när vi va utomlands :( jag blev jätte lessen känner mig faktiskt skärrad fortfarande fast de bara va en dröm sjukt hur det kan vara.
Ne nu ska jag sluta pladdra en massa strunt.

Ta hand om er och va med och ändra politiken så vi slipper gå så långt att vi måsta ha chip i fingrarna !! och kom ihåg snart kommer ipred såååå http://www.stoppaipred.nu !!!! viktigt

Älskar dig Tommy av hela mitt hjärta och mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0