Måndag

Hej!

Har jobbat idag, det gick bra va ganska slött. Hade bara 13 rum var vi var för många inne idag, men det är ju alltid en skön start på veckan :)
Imorse när jag gick till bussen kände jag att de va lite irriterat i halsen jag hoppades på att det bara skulle va sådär morron ont som man kan ha. Men det har utvecklas under dagen så har börjat torrhosta och är irriterat, hoppas på att det går över de värsta som finns är att ha ont i halsen. Gick ner till tempo och köpte halstabletter som jag tänkte knapra på, vem vet kanske är bättre till imorgon för då blir det nog mycket att göra på jobbet ist.
Vi får se vad morgondagen ger :)
Syster har lingon och blåbär party ikväll, men jag kände tyvärr att jag inte orkade gå, sen är det ju onödigt att gå dit och ge dom förkylning också. Men hoppas på att vi kanske kan börja med syjunta igen ? det skulle vara trevligt då får vi flickor träffa varandra lite också. Så kanske man har en chans att hänga med på vad som händer i varandras liv lite bättre också skulle väll vara roligt ? :)

och just det städningen gick rätt så bra fast det var inte mitt väder ute igår så vädrade inte så mycket som jag egentligen ville:P tvättade Tommys äckliga täcke också bokade in den på grovtvätten medans jag hade vanliga tvätt tiden annars skulle ja inte hunnit. De är så bra för man får ha grovtvätten från 14-21 då har man god tid att torka de riktigt.

Vanliga tvätten är ju bara 2h då hinner ju tvätten knappt torka, om man inte gör en fuling som jag brukar göra ta sista tiden och ställa upp dörren, då kan man torka lite längre :P fast om dörren går igen så måste man ju vänta till nästa pass dagen efter att hämta och om någon har den bokad får man ju står där från 7 och vänta på att nån ska komma lr ja man kakn nog ringa gavlegårdarna också, men det skulle ju inte vara så kul om de hände:P

Nu börjar snart unga mödrar det ska jag nog kika på tycker faktiskt att de är rätt bra har kollat på många avsnitt nu.

Sen ikväll är de 2 1/2 men det ska ja absolut se på bästa serien tycker jag :)

Ne nu ska jag sluta.


Ha det så bra


Puss och kram


Älskar min Tommy <3


Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Hejsan! Skönt med nystädat! :) Tycker också att vi ska börja med syjynta igen. Kram

2009-02-23 @ 22:24:12
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby Gladh

Jo men det tror jag väl att flera är intresserade. :) Vi kan ju höra oss för lite grann och checka intresset? Puss och Kram!

2009-02-24 @ 14:44:14
URL: http://saramg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0