Lördag/Uppdatera

God Morgon mina vänner!

Idag är dopdagen kommen :) Ser faktiskt fram emot det, inte bara för att jag ska fota utan även träffa alla nära.
Har lite att göra innan men de hinner jag med tänkte försöka åka dit till ett ju och de är ju låångt kvar dit ;) ska duscha före och så.
Just nu händer de inte mkt ja sitter här och nördar och älsklingen ligger inne i badet och har det skönt medans katterna står nedanför och är nyfikna :P
Kanske man ska försöka äta lite frukost? blev ju inte mycket äta igår så är nog en bra ide.
Ne nu har jag inget mer att skriva om men uppdaterar nog ikväll har ju blivit lite av en vana :)

Ha de bra så länge

Uppdatera

Ja då sitter man bänkad framför tv.n igen då och lyssnar på när någon i huset har fest, drygt som vanligt. Hoppas att de inte dunkar musik så länge till :P
Finns inte något att kolla på heller så blir tvungen till att se melodifestivalen eller ja tvungen är ja ju inte de är ju egentligen bara att stänga av skiten men då får jag så trisst. Tommy ligger och sover eftersom att han inte sov något innan dopet. Vilket gick jätte bra också fick bra kort tycker jag iaf hoppas att syster också blir nöjd med det tror jag nog annars var det ju fler som knäppte också så är det ju alltid.
Fick äta smörgåstårta idag med som min kära mor hade gjort och den va super god. Så det får hon nog göra fler gånger :)
Just det någon som vet vart man kan köpa diskställ billigt kanske? skulle vilja ha även fast jag har diskmaskin för allt får ju inte plats där stora kastruller osv, då kan de va bra att ha något att låta de stå å droppa av sig på annat än en handduk.
Ne tror faktiskt att jag ska ta och spela lite heros som lite tidsfördriv.

Hej hopp

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Om du vill läsa om ekonomi så läser du inte riktigt rätt blogg...

2009-02-28 @ 23:26:01
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Okej, men dåså.

2009-03-01 @ 13:14:36
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0