Jobbig dag

Usch mina hals ont har inte gått över som jag hade hoppats. Snarare så har det blivit snäppet värre. Fick iaf ta de lugnt på jobbet idag vilket jag tackar så mycket för. Har nästan precis kommit hem nu, skönt att sitta i soffan å slappa tror faktiskt att jag ska göra mig själv en kopp te. Kanske är skönt för min stackars hals:P
Eftersom de inte gått över nu så hoppas jag ist på att få bli riktigt sjuk med feber och så.. Så kanske jag slipper dessa småförkylningar de är inte roligt. Fast jag får inte vara sjukt till på lördag då är de ju dop, och då ska jag ju fota också.
Blir nog till att ta det mest lugnt idag, är ledig nu tills ja jag vet inte har inge mer tider just nu men Ewa skulle ringa om det döck upp nå. Så får väll se hur det blir till veckan.
Åh nu har jag gjort min kopp te, det fick bli vanlij jätte gott, hoppas att jag kan börja tycka om andra sorter nu också har ju aldrig gillat te förut.
Usch sista rummet jag hade att göra för dagen var inte roligt första var de rätt skitigt sen skulle ja in och göra toaletten då jag märker att det är stopp i toan så ringen vaktis som kommer efter en stund med en pussmun, han börjar sätta igång så kommer allt upp i golvbrunnen i duschen fyyy va de luktade illa jag är inte så kräsen som när ja varit med pappa å Lena å så men alltså jag höll verkligen på att kräkas flera gången om, de värsta är ju kisslukten sen kom de massa med papper och bajskorvar som jag fick ta reda på sen när de va klara usch va äckligt däremot slapp jag bajskorvarna för dom åkte med ner i avloppet igen när stoppet släppte. Skönt.
Ne undra om man ska ta å spela en liten poker tunering kanske? blev lite sugen när jag hörde att Tommy börja spela:P
Tror jag ska sätta in lite mer pengar på Tommys konto på poker stars lr nå som jag kan spela bort med gott samvete för jag är ju rätt så duktigt på att förlora pengar ;) men kan vinna också de säger jag inget om :P
Ne nu ska jag sluta vem vet kanske kommer en uppdatering ikväll men tills dess.
Ha det bra

Puss och Kram

Älskar mig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0