Jobb//UPPDATERA

Hejsan!

Har jobbat idag igen, har faktiskt varit skönt att jobba idag allt har flytit på bra fast de har varit mkt att göra.
Hela hotellet är fult i helgen så kommer nog vara fullt upp imorgon kan jag tänka mig, det är nån cup här någon som kanske vet vilken?
Så alla soffor och alla båtsängar skulle vara bäddade tills idag så har bäddat en massa båtsängar känns det som:P
Tur att jag inte jobbar på söndag bara för då åker ju alla då kommer det vara jätte mycket och jobbiga rum, usch stackare som jobbar då :P
Efter jobbet åkte jag direkt hem till syster Elisabeth hennes dotter Linnea fyllde hela 10 år idag, jag kan inte fatta att tiden har gått så fort, det känns som att det var igår hon va så liten runt 6 år hon va så söt fast det är hon fortfarande också min lilla tjej :) Som vanligt så var det full rulle när man kom dit massa med barn :) underbart. Hann bara träffa mamma,lena,tobbe och söta lilla othilia en jätte snabbis för dom skulle åka när jag väl kom dit, men en snabbis är ju alltid bättre en inget eller hur? :)
Just nu gör vi inte mycket sitter i soffan och kollar på Simpsons, Tommy har ont i huvet stackarn. Hoppas det går över så han mår lite bättre.
Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, eller jo just. Ska tvätta på söndag så tänkte passa på att göra en stor städning också, och öppna upp balkongen och fönster och vädra lite. Kände att jag blev sugen på en riktigt vädring när jag jobbade och det kom in friska vindar :) Så min helg består av städning både på jobbet och hemma :)
Ne nu får det vara nog för idag!

Ta hand om er och ha en skön helg :)

Puss och kram

Älskar dig Tommy <3

_______________________________________________-

UPPDATERA

Läste nyss detta vet inte om ni redan läst lr ej.
Men tycker iallafall att det är värt att läsa!!

http://www.sourze.se/Facebook_The_CIA_front_10653846.asp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0