Hej

Idag har jag varit och köpt present till Simon som fyller år imorgon, tänkte gå till studion och fota med Sofi med men de hans inte med.. Jag hade turen att träffa syster Lena hennes Tobbe och Othilia på BR så fick åka med dom hem så jag slapp ta bussen.
Imorgon ska jag jobba igen rätt skönt, hoppas på fler tider bara. Så vi får in lite pengar skulle vara skönt om man fick ett riktigt jobb så man kan börja spara ihop lite så vi kan göra något tillsammans snart åka iväg bara vi två.
Igår fick jag min hayes bok också så de är full fart framåt med pluggning dock så har ja inte börjat riktigt riktigt än men ja har börja småläsa lite iallafall..
Ikväll då? får se de blir nog lugnt som vanligt kanske kollar på Arkiv X filmen om Tommy vill de.. Annars blir de väll tv.

Åh snart har vi varit tillsammans i 1 år kan ni tänka? ett helt underbart år och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Är det verkligen möjligt? visst att vi har våra stunder där de kanske inte är helt bra men ja från min sida så löser vi de snabbt och kärleken försvinner då ingenstan min kärlek till Tommy stannar i mitt hjärta vad det än gäller. Så är det faktiskt har aldrig kännts så bra med någon förut det känns så rätt jag känner mig verkligen hemma med honom och jag hoppas att han känner lika för mig. :)

Ne nu ska jag dricka kaffe!

Ta hand om er och de ni håller kärt !

Älskar dig Tommy

Kommentarer
Postat av: Sara Mälby Gladh

Åh vad härligt med kärlek! :)

Vi kanske syns imorgon då?=Vi kommer att åka dit kring 5. Kramar!

2009-02-10 @ 19:02:20
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh vad det låter bra ! Kärlek är allt bra härligt det ! Roligt att du känner så ! :)

Hoppas det alltid kommer vara så !

Ha det bra !

Kram

2009-02-11 @ 12:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0