Godmorgon

Gud så skönt att vara ledig idag, vaknade första gången runt 7 tiden sen klev jag upp vid halv 10 tror jag klockan var.
Älsklingen ligger fortfarande inne i sängen och sover.
Nu är den stora dagen här :P idag blir det städning och tvättning synd bara att det inte är nå fint väder ute idag, hade hoppats på sol och friska vårvindar;) men man kan ju inte få allt.
Ska nog försöka bära ner saker i källarn också så mycket jag orkar så de inte står en massa saker här uppe som vi inte ska ha för tillfället, det tar ju så onödigt med plats.
Ska nog ta och äta lite frulle snart nån macka och lite kaffe tror jag det får bli. Sen är det nog bara till att sätta igång. 
 
Igår så gick vi iaf hem till Tommys mamma och åt mat spagetthi och köttfärsås, det va så gott tror båda åt utan att säga ett ord :P Som vi aldrig sett mat förut haha. Men det var trevligt Sofi kom även hon dit och åt mat, stackarn som måste jobba idag såg inte alls pigg ut.. Hoppas det går bra.

Nee nu ska ja äta något och sätta igång så man blir klar :D

Ha det så bra

Puss o kram

Älskar min Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0