God morgon/Uppdatera

Vaknade för ungefär 1h 30 min sen men ändå. Fick en rolig start på dagen säkringarna hade gått :S datorerna fungerade inte men tv,n gjorde och ingen lampa och inte kylen men diskmaskinen däremot. De har ju inte precis organisierat (stava) det bra måste ja säga.
Mår iallafall bättre idag normal temp, inte lika hängig men hostar däremot mer och snorar mer men de gör inte så mkt, har fått träningsvärk i magen för jag hostar så mkt :P
Just nu väntar jag på att mamma ska ringa, hon ville att jag skulle följa med och handla och visst det kan jag ju göra har inte mycket annat för mig iaf och trevligt att få komma ut.
Vi kollade på Brad Pitts nya film igår The Curious Case of Benjamin Button blev rätt så besviken hände liksom inte så mycket och den var rätt så seg. Men men.
Nu vill jag verkligen att den här snön ska försvinna vill inte ha den här mer nu vill ha grönska så man kan gå ut på gräsmattan och sätta sig i solen med katterna.
Nu ringde mamma så nu åker hon från Sita så ska väll göra mig iordning och hålla koll så hon slipper stå och vänta på mig :P
Ha det nu så bra

Puss o kram

Uppdatera

Hej igen!

Blir en liten uppdatering om dagen, jag och mamma va och handlade på ica fjällbacken en massa :O sen åkte vi över till  Coop Extra som hade invigning idag så handlade där med, jag köpte bara nötstek lr va de heter, tänkte göra nån gryta iaf.
Sen efter det åkte vi till hundgården vid järnvägstation för att släppa Brico, när vi kom dit va det en kvinna där med sina tre hundar en liten sak hona och två afghan en hona och en hane, eftersom jag inte va så säker på hur de skulle gå med brico så var hon så snäll att hon kopplade sin hanne först sen så släppte vi dom och det gick hur bra som helst. Brico visste nog inte riktigt hur han skulle vara :P Dom sprang runt som galningar och ville leka men han vågade nog inte riktigt först men sen så. Va faktiskt roligt att få se han leka med andra hundar och de händer ju tyvärr inte så ofta.
Sen när vi gjort det åkte vi hem och packade upp varorna, jag stannade där till pappa slutade jobbet sen var han så snäll och körde hem mig.
Nu sitter jag i soffan och kollar på Du är vad du äter, de är egentligen ingen höjdare men det är faktiskt inget bättre. Tommy sitter och spelar upp våra gratis pengar på ahabingo:P de är rätt skoj när man har tråkigt.
Ska nog bada/duscha snart tror jag. Imorgon ska jag till mamma å pappa medans dom är på begravning och har vi tur så får jag och mamma våra kläder som vi beställt - hoppas- :)
Ne nu får det vara nog för idag. Men ett sista citat iaf.
" Kavaj är guds gåva till runda men " ;)

Ha det bra och sov så gott

Älskar min Tommy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0