En tidig morgon/Uppdatera

Hejsan!

Vaknade idag strax före 6 då pappa ringde och väckte mig, eftersom att mamma började jobba kl 07 idag så skulle jag bege mig hem till mamma o pappa för att se efter Brico, pappa kom och hämtade  mig 06.15 och när jag väl kom hit så kröp jag och brico ner i mammas säng och sov en stund till. Mysigt att kramas med Brico igen. Fast man ska väll egentligen inte ha hunden i sängen men han är ju så go så kan inte låta bli han låg uppe vid huvudkudden med mig och gosade fast bara en stund sen tröttnade han och hoppa ner på golvet:P
Klev upp igen runt kvart över 9, då klädde jag mig sen gick jag och Brico på en promenad. Fy så kallt det är ute, vill verkligen ha vår nu så att sommarn väntar runt hörnet.
När vi kom tillbaka gjorde jag mig två mackor och drack kaffe och började läsa min kära syster Lenas blogg, sedan vidare till kusin Saras blogg har inte haft tiden att sitta ner och läsa så passade på nu. Himla roligt att läsa om deras dagar då man inte träffas allt för ofta.
Ska ta mig till att plugga lite teori snart tänkte jag. Sedan då? finns ju inte så mycket att göra här när man är ensam med Brico rätt så tråkigt blir det i längden att  bara sitta av tiden, men jag hittar nog på något förhoppningsvis:)
När jag kommer hem sen när kan de bli? Så ska jag försöka ta tag i städningen det blev ju inte av igår, orkade verkligen inte. Vill ha lite fint ju, men vem vill inte det. Låg i soffan igår och tänkte på hur jag vill att sovrummet ska se ut, när vi har råd så hoppas jag på att få sätta igång därinne det är ju fortfarande inte klart står kartonger och madrass som inte ska vara där, men just nu spelar det ingen roll när sakerna jag vill ha där inne fattas:P
De andra rummen känner jag mig ganska klar med iaf visst lite bilder och så kan man ju alltid sätta upp men de kommer med tiden. Hallen däremot är jag nog klar med det ända jag vill ha där är en stoor spegel ovanför kistan.
Imorgon blir det jobba och efter jobbet ska jag iväg och köra hoppas de går bra och att jag inte är allt för trött. Förhoppningsvis är det inte super mycket på jobbet så jag får slita som ett djur;)
Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, kanske kommer en uppdatering vi får se!

Ha det bra så länge

Älskar dig Tommy <3


Uppdatering

Ja klockan är nu 15.17 har hunnit med att plugga i lite mer än 1h, ätit lunch och varit på långpromenad med Brico, och börjat spela ett nytt onlinespel får se hur de går;)
Sitter nu och inväntar att mamma å pappa ska komma hem syster ringde nyss och kollade läget och sa att de borde komma snart, får hoppas på de för jag har lite hemlängtan nu och är sjukt sugen på pizza.. Haha lovade Tommy att köpa med mig pizza hem så de blir pizza mys idag ska se på alla tre matrix filmer också hade vi tänkt..
De känns som att det kommer ta upp resten av dagen så de blir nog inge städ idag heller men de hinner jag med fast de skulle som sagt behövas men jag säger inte nej till en myskväll. Ska nog bada också de är så skönt med varma bad.
Känner mig inte riktigt lika uttråkad som tidigare men finns fortfarande inte mycke att göra men promenaden drog mycket energi på både mig och brico så jag sitter här och slappar och brico ligger någonstans i lägenheten och sover:P som vanligt.. haha
Nee en engång nu vill jag ha vår och sommar så man slipper denna kyla och alla dessa otympliga kläder.
Jaha lyssnar på radion och nu är det ännu fler som varslas vilken skit värld vi lever i. De är så sjukt.

Hej hopp

Ha det bra

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej hoppas du fick lite roligare sen stackare :) Tack så mycket för välkommnandet. Puss o kram syster yster

2009-02-18 @ 15:01:15
URL: http://othiliac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0