En massa strunt prat

Hejsan!

Idag väcktes jag ca 07.15 av att en golvläggare ringde till mig, eftersom att vi har felanmält golvet. Han ville väl bara kolla om någon varit där och skyllde på en massa saker för det tagit sådan tid:S Så han ville komma idag och det var väl okej så länge det var på eftermiddan, men när jag väl låg i sängen och nästan somnat om igen så ringde han igen och ville komma påengång då sa jag nee då får ni komma nästa vecka:P För jag skulle hem till mor och far och vill gärna vara hemma när dom kommer hit.. Måste städa,damsuga och allt som hör de till med. Ska jag vara ärlig så flyger de damtussar här men de gör de ju påengång eftersom att katterna lossar så mycke hår hela tiden, drygt men så är det.
Ja som sagt så har jag varit hemma hos mamma å pappa idag och hjälpt till med brico, fick äta pannkaka :) gott det och en massa godis för det finns de ju alltid där. Fick nya byxor av mamma idag med tack så otroligt mycket du hade inte behövt de men eftersom du inte vill ha stuprörsbyxor så tar jag dom gärna:D dock så va dom typ för småa jag fick lägga mig ner på golvet för att kunna knäppa dom, men det gick bra de med nu har jag töjt dom lite så behöver inte lägga mig på golvet nästa gång ;)
Är ledig imorgon med så då ska jag också hem till mamma å pappa fast tiiidigt på morron mamma börjar jobba kl 07 då så pappsen kommer och hämtar mig, får se kanske tar en promis härifrån med Brico så får han ju morronpromenaden också.
Torsdag-Lördag jobbar jag sedan och på freda fyller ju lilla Linnea 10 år :D alla växer upp så fort men i mina ögon är hon fortfarande den lilla flickan.
Har sökt sommarvikariat på Gavlegårdarna idag med hoppas verkligen att jag får de. De ska ju vara så j*vla svårt att få jobb nu så man blir ju helt galen förstår verkligen inte hur dom tänker att en ungdom ska få ett jobb eller någon alls för den delen, man ska ju ha flera års erfarenhet och hur ska man kunna skaffa sig det då? När man nu behöver erfarenhet inom vilket jobb som helst. Helt j*vla sjukt om ni frågar mig.
Aja ska inte sitta och klaga på det idag.
Måste plugga lite lr ja mycke teori med så jag får mitt körkort snart, och så jag slipper YA är så less nu så jag spyr ur öronen, men om de inte blir fart snart så beställer jag proven själv det kan dom ha klart för sig.
Jaa? vad ska man skriva om nu då? finns nog inte mycke mer jag vill ha sagt har ju bara blivit mest strunt prat men de är ju allt roligt att läsa det med:)
Ne nu ska jag göra nå annat!

Ta hand om er och de ni håller kärt!

Älskar dig Tommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0